بازیکن سابق تیم ملی می‌گوید، بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا را نگاه نمی‌کند؛ چرا که اعصابش خرد می‌شود.
به گزارش ایسنا، فریدون زندی در حاشیه دیدار هندبال دو تیم ملی ایران و بوسنی در باره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی‌ها را ندیدم. البته خیلی دوست دارم که ایران نتیجه بگیرد اما واقعیت این است از دیدن این بازی‌ها لذت نمی‌برم زیرا بازی‌ها زیبا نیستند اما از خدا می‌خواهم که تیم ملی بهتر نتیجه بگیرد. در کل واقعا با دیدن این بازی‌ها اعصابم به هم می‌ریزد.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی در گروه خود اول شود تا با ژاپن روبه‌رو نشود. هدف تیم ایران نیز همین است و به همین دلیل باید در بازی بعدی موفق شود. خوشبختانه صعود تیم ایران قطعی شده و به همین دلیل فشار روحی کمتری برای بازی مقابل امارات روی آنها وجود دارد.

زندی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان زیادی از ایران به قطر می‌آیند، بیان کرد: بحث کمبود امکانات در ایران نسبت به قطر جای خود دارد ولی ما هم برای تمرین در یک زمین مناسب نیاز به چنین انتخابی داریم و به این دلیل است که بازیکنان ایرانی زیادی به قطر می‌آیند.

وی در پایان درباره شرایط خود در قطر نیز گفت: به قطر آمدم و با لطف مسئولان باشگاه لیگ الاهلی در حال تمرین با این تیم هستم و امیدوارم از نیم فصل دوم در فوتبال حضور داشته باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )