تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام ۲۰۱۵ دوشنبه در بریزبین به مصاف امارات می رود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ایران و امارات تاکنون ۱۵ بار در رقابت های مختلف باهم روبرو شده اند که سهم ایران ۱۱ برد و امارات فقط یک برد بوده و ۳ بازی نیز به تساوی انجامیده است. ایران ۲۳ گل وارد دروازه امارات کرده و فقط ۴ گل دریافت کرده است.

 ایران در ۱۳ بازی مقابل امارات گلی دریافت نکرده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. ۳ گل امارات در یک بازی دوستانه وارد دروازه تیم ملی شده است.

کریم باقری با ۳ گل زده بهترین گلزن ایران در مصاف با امارات بوده است. در بین بازیکنان فعلی نیز هیچکدام سابقه گلزنی به امارات ندارند.

دو تیم تاکنون ۴ بار در جام ملت های آسیا باهم روبرو شده اند که ۳ برد و یک تساوی برای ایران رقم خورده است؛ برد ۳- صفر در جام ۱۹۸۴، برد ۱- صفر در جام ۱۹۸۸، تساوی بدون گل در جام ۱۹۹۲ و برد ۳- صفر در جام ۲۰۱۱.ایران و امارات چهار سال پیش در  روز ۲۹ دی ماه باهم روبرو شدند که در آن بازی تیم ملی با ترکیب دوم خود ۳- صفر امارات را در دوحه شکست داد. آرش افشین، محمد نوری و ولید عباس مدافع اماراتی گلزنان این بازی بودند.

 کارلوس کروش برای اولین بار در تیم ملی ایران مقابل امارات قرار می گیرد. طی چهار سال سکانداری کروش در تیم ملی ، امارات و ایران تا امروز در هیچ مسابقه ای مقابل هم قرار نگرفته بودند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )