دستیاران کارلوس کی‌روش از سوی این مربی مأمور آنالیز بازی ژاپن و عراق شدند و از همین‌رو سه نفر از مربیان تیم ملی به ورزشگاه بریزبین رفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که امروز (جمعه) از سیدنی به بریزبین رفت در حالی به این شهر رسیده که دیدار دو تیم ژاپن و عراق در گروه D شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا در حال برگزاری است.

با توجه به اینکه احتمال رویارویی ایران با یکی از تیم‌های ژاپن و عراق در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات وجود دارد، کارلوس کی‌روش دستیارانش را مأمور کرده بازی این دو تیم را به صورت دقیق آنالیز کنند. از همین‌رو اوسیانو کروز، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان پس از تمرین ریکاوری تیم ملی به ورزشگاه بریزبین رفتند و در حال حاضر ناظر ویژه بازی ژاپن و عراق هستند.

همچنین فردا دیدار دیگری هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد که طی آن استرلیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود. به این دلیل که احتمال رویارویی تیم ملی کشورمان با یکی از این دو تیم در نیمه نهایی جام ملت‌ها وجود دارد، کی‌روش تلاش می‌کند این دو تیم را هم به صورت دقیق آنالیز کند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان روز دوشنبه در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا و برای مشخص کردن صدرنشین گروه C به مصاف امارات می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.