مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از عملکرد مهاجم جوان این تیم تمجید کرد.
مهدی پاشازاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: پیش از این دیدار گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم و نباید به شکست قطر مقابل امارات نگاه کنیم. قطر با شکست مقابل ایران همه چیز را از دست می‌داد، به همین خاطر با تمام توانش بازی کرد.

وی در ادامه افزود: باید مقابل قطر بازی منطقی را به نمایش گذاشته و ریسک نمی‌کردیم که ملی‌پوشان ایران این کار را انجام دادند و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. ما بعد از پیروزی مقابل بحرین و قطر، حالا دیدار با امارات را پیش رو داریم که باید با پیروزی در این بازی به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا صعود کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بازی خوب سردار آزمون تصریح کرد: پیش از این گفته بودم کارلوس کی‌روش اشتباه کرد که آزمون را به جام جهانی نبرد. این بازیکن می‌توانست مانند جام ملت‌های آسیا در جام جهانی هم خوب بازی کند. آزمون ثابت کرد که می‌توانست در جام جهانی بازی کند. علاوه بر آزمون بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، احسان حاج‌‌صفی و اشکان دژاگه نیز عملکرد خوبی داشتند.

پاشازاده در مورد اینکه چرا تیم ملی مقابل قطر با احتیاط عمل کرد، گفت: در این بازی مهمترین مسئله گل نخوردن بود که به همین دلیل تیم ملی با احتیاط عمل کرد. منطق حکم می‌کرد که تیم ملی با احتیاط بازی کند.

وی در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: ما شانس این را داریم که به قهرمانی برسیم اما باید دید که در مراحل بعدی به چه تیم‌هایی برخورد خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )