سرمربی تیم فوتبال استقلال خورستان گفت: سبک بازی ما نسبت به جام جهانی صد‌در‌صد فرق دارد چون آن زمان فقط دفاع می‌کردیم و گوشه‌ چشمی به ضدحملات داشتیم اما الان هم حمله می‌کنیم و هم توپ را خوب به چرخش درمی‌آوریم.
عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: به نظرم تیم ما بازی خوبی را ارائه کرد و با منطق و هوش بالا مقابل حریفش صف‌آرایی کرد. تیم ملی می‌خواست بازی را کنترل کند که فکر می‌کنم تا آخرین لحظه این کار را انجام داد.

وی افزود: وقتی گوچی به میدان آمد فوتبال تیم ملی هجومی‌تر و جذاب‌تر شد و فکر می‌کنم هدف ما گرفتن سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم سرگروه می‌شدیم که در هر صورت این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر شما تیم ما می‌تواند مقابل امارات به برتری برسد و به عنوان تیم اول صعود کند یا خیر گفت: امارات تیم خیلی خوبی است و باکلاس بازی می‌کند ولی به نظرم این نوع بازی برای ما بهتر است. اگر بخواهیم در آن بازی استرس اول شدن داشته باشیم خطرناک است چون فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم.

ویسی در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که آیا سبک بازی تیم ملی با جام جهانی فرق دارد یا نه گفت: صد در صد فرق دارد. آن زمان فقط دفاع می‌کردیم و گوشه‌چشمی به ضدحملات داشتیم اما الان هم حمله می‌کنیم و هم اینکه توپ را خوب به چرخش در می‌آوریم. من اعتقاد دارم حتی بهتر از بازی با بحرین مقابل قطر ظاهر شدیم چون در آن مسابقه یکی دو موقعیت ایستگاهی بیشتر نداشتیم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا با ژاپن بازی کنیم بهتر است یا عراق و اردن گفت: مگر فرقی هم می‌کند؟ هر دو تیم را باید ببریم. می‌خواهد حریف ما استرالیا باشد یا کره و ژاپن. هیچ فرقی برای ما نباید داشته باشد و سختی ما این بود که از گروه بالا برویم. حالا که رفتیم باید تا فینال پیش برویم.

ویسی در خصوص شرایط تیم خود و استقلال خوزستان گفت: شرایط نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده و امیدوار هستم بتوانیم از لحاظ تاکتیکی خیلی بهتر شویم. من از نقل و انتقالات تیمم راضی‌ام و هر آن چیزی که می‌خواستم شد.

وی در پایان در خصوص روند آماده‌سازی تیم استقلال خوزستان گفت: در یک تورنمنتی شرکت کرده‌ایم که البته بازی اول را باختیم ولی تیم اصلی ما در این مسابقات نیست و خودم هم روی نیمکت نیستم اما قرار است اول بهمن به مصاف نفت آبادان و روز سوم بهمن با مس رفسنجان بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.