تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل قطر به برتری رسید و به مرحله بعد جام ملت های آسیا راه یافت.
به گزارش ایسنا، سایت اسپورت ۳۶۰ با تمجید از گل سردار آزمون نوشت که ایران با تک گل این مهاجم ۲۰ ساله روی پاس عالی هافبک پیشین فولام توانسته صعود کند. این سایت در این باره نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با تک گل سردار آزمون که روی حرکت فوق العاده و انفرادی وی به دست آمد موفق شد به همراه تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی راهی یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا شود.

دفاع خوب قطر در مقابل حمله های ایران روی دروازه خود به خوبی تا دقیقه ۵۲ ایستادگی کرد اما در این دقیقه، حرکت عالی سردار آزمون به ایستادگی قطری ها پایان داد و هواداران ایران را بی اندازه خوشحال کرد.

تیم تحت هدایت کارلوس کی روش اکنون و برای ششمین بار پیاپی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده تا به روند قدرتمند خود ادامه دهد و در نهایت بتواند به ۳۹ سال عدم قهرمانی در جام ملت های آسیا پایان دهد.

البته به نظر می رسید تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از آنکه سردار آزمون با کنترل افسانه ای خود و گلی که در دقیقه ۵۲ وارد دروازه تیم ملی قطر کرد، دیگر ایده ای برای حمله به سمت دروازه حریف ندارد. وقتی اشکان دژاگه، هافبک پیشین فولام از کنج محوطه جریمه توپی را برای آزمون ارسال کرد، مهاجم ۲۰ ساله ایران هنوز کار زیادی برای رها شدن از دست عبدالکریم حسن، مدافع قطر داشت اما او با کیفیتی فوق العاده، او توپ را کنترل کرد و به فضای خالی محوطه جریمه قطر برد تا با ضربه ای به سمت راست دروازه حریف، توپ را به قعر دروازه بفرستد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.