سرمربی تیم فوتبال قطر گفت: حضور تماشاگران ایرانی روی تیم ما تاثیر منفی گذاشت و به همین دلیل موفق نشدیم بازی خودمان را انجام دهیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جمال بلماضی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران و حذف از شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: بازی بسیار خوبی بود اما متأسفانه شکست خوردیم. در این بازی ایرانی‌ها بسیار خوب کار کردند و توانستند ما را شکست دهند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران افزود: می‌توانیم در آینده از تجربه‌ای که در بازی با ایران کسب کردیم استفاده کنیم.

سرمربی قطر با اشاره به اینکه تیمش در گلزنی موفق نبود، خاطرنشان کرد: خط دفاعی تیم ایران بسیار بهتر از ما بازی کرد و فکر نمی‌کردیم آنها به این خوبی باشند. ما باید در آینده روی خط حمله خود بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم.

بلماضی با اشاره به حضور هواداران ایرانی اظهار داشت: این موضوع روی تیم ما تاثیر منفی گذاشت و به همین دلیل موفق نشدیم بازی خودمان را انجام دهیم.

وی گفت: اگر به قطر بازگردم اولین حرفی که به هواداران می‌زنم این است که هوای تیم‌شان را داشته باشند و از این تیم حمایت کنند.

بلماضی ادامه داد: آمده بودیم که به مرحله بعدی راه یابیم. تیم خوبی بودیم اما باید بیشتر کار و کمتر اشتباه کنیم. در آینده می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی قطر درباره اینکه بازیکنان فعلی می‌توانند این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کنند، گفت: در قطر بازیکن زیادی نداریم با این حال تیم زیر ۱۸ سال قطر قهرمان آسیا شده و برای آن مسابقات می‌توانیم روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده و از آنها استفاده کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )