یک کارشناس فوتبال گفت: خیلی وقت‌ها شده که قطر از ایران امتیاز گرفته است اما فکر می‌کنم با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان ما دارند و ترسی که همیشه تیم‌های عربی از ایران داشته‌اند بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.
رسول کربکندی در گفت وگو با ایسنا منطقه اصفهان، در خصوص بازی فردای (پنجشنبه) تیم ملی در برابر قطر، اظهار کرد: به هر حال قطر در بازی اول خود یک نتیجه غیر قابل پیش بینی کسب کرد و به امارات باخت. به همین دلیل کار ایران در برابر این تیم سخت است. شرایط قطر در بازی فردا از دو حال خارج نیست؛ یا آنها کاملا ناامید یا مصمم‌تر شده‌اند و برای صعود تلاش خواهند کرد.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی باید این دو حالت را پیش بینی کرده و برای آن طر‌ح‌ریزی درستی داشته باشد. در وهله اول باید یک شروع خوب در برابر قطر داشته باشیم و با زدن گل زودهنگام این تیم را از ادامه بازی ناامید کنیم. خیلی وقت‌ها شده که قطر از ایران امتیاز گرفته است اما فکر می‌کنم با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان ما دارند و ترسی که همیشه تیم‌های عربی از ایران داشته‌اند بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

این کارشناس فوتبال با بیان این که باید بازی را کنترل کنیم، تصریح‌ کرد: باید حواسمان را جمع کنیم تا از قطر عقب نیفتیم؛ چرا که هر وقت این تیم‌ها از ایران جلو بیفتند به جنگ روانی روی می‌آورند. بنابراین باید از این گونه تیم‌ها پیش بفتیم و شرایط را برای گل زدن بیشتر فراهم کنیم.

کربکندی گفت: هر چند در بازی اول در برابر بحرین زیاد ایده آل بازی نکردیم اما در کل نتیجه قابل قبولی گرفتیم و برای شروع کسب این نتیجه خوب بود. هر دو گل ایران از روی ضربه‌های شروع مجدد بود به همین دلیل تیم‌های مقابل ما را آنالیز خواهند کرد پس باید کادر فنی تیم ملی شیوه‌های مختلف گلزنی را آزمایش کند.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم پس از چند دهه بتوانیم باز هم قهرمان جام ملت های آسیا شویم و همان طور که کارلوس کی‌روش گفته باید بازی به بازی بهتر شویم و برای هر بازی برنامه خاصی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.