سرمربی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد بحرین در اولین بازی خود نمایش خوبی مقابل تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی پیش از دومین دیدار تیمش در جام ملت‌های آسیا مقابل بحرین اظهار داشت: عمر عبدالرحمان بازیکن با استعدادی است و یکی از بازیکنان اصلی تیم است. من از اینکه پس از یک ماه و نیم مصدومیت به او ۹۰ دقیقه کامل بازی دادم، بسیار خوشحالم. او فردا نمایشی بهتر از بازی قبل خواهد داشت. مطمئنا عبدالرحمان برای اجرای بهترین عملکردش و نمایشی بسیار زیبا به حمایت تیم نیاز دارد. او در آخرین بازی کارش را بسیار عالی انجام داد زیرا همه تیم بهترین نمایششان را داشتند و او به همین دلیل بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم درباره یک‌چهارم نهایی یا نیمه‌نهایی یا هرچیز دیگری صحبت کنیم. فردا بازی مهمی داریم و می‌خواهیم روی این بازی تمرکز کنیم. سه بار مقابل بحرین بازی مداشتیم؛ اولین بازی یک دیدار دوستانه مقابل یک سرمربی انگلیسی، دومین بازی مقابل یک سرمربی آرژانتینی بود و این هم سومین بازی ما و با یک مربی بومی از بحرین است. این مسابقه از نظر من یک بازی است و نمی‌خواهیم مقابل یک سرمربی بازی کنیم بلکه مقابل یک تیم به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات خاطرنشان کرد: از دو سال پیش تا امروز تیم تغییر کرده است، شیوه بازی آنها فرق کرده است. ما دیدیم که آنها مقابل ایران بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تنها دو گل از روی کرنر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: بحرین تیم خوبی دارد و برای بازی در این مسابقات آماده است. ما امیدواریم که به همان اندازه آماده باشیم. بازی آنها مقابل ایران را دیدیم و تیم بحرین را ارزیابی کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.