هافبک تیم ملی ایران گفت: ایران یک یا دو بازیکن ستاره ندارد، ما یک تیم هستیم و در استرالیا حضور داریم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پیش از بازی فردا با قطر اظهار داشت: قطر در بازی اول برابر امارات شکست خورد و تلاش می‌کند که با شکست نخوردن برابر ایران، در مسابقات باقی بماند. ما هم با تلاش زیاد به دنبال این هستیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران تیم بزرگی است، گفت: ما نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستیم و دست همه کسانی که از ما حمایت کردند و در استرالیا در ورزشگاه حضور یافتند را می‌بوسم.

تیموریان درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی گفت: این شرایط برای من هم صدق می‌کرد و ۲۰ سال سن داشتم که به تیم ملی آمدم. طبیعی است که  همه باید یک روز از فوتبال خداحافظی کنند. همه ما از جمله بازیکنان جوان به دنبال به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در همه نقاط دنیا هستند. برخی از این نفرات جوان در اروپا بازی می‌کنند و می‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند.

هافبک تیم ملی گفت: تیم ایران یک یا دو بازیکن ستاره ندارد، ما یک تیم هستیم و در استرالیا حضور داریم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

تیموریان درباره غیبتش در تمرین روز گذشته تیم ملی تصریح کرد: مشکل خاصی نبود و به دلیل خستگی و مصدومیت جزیی که از بازی با بحرین باقی مانده بود در هتل ماندم و به استراحت پرداختم. هم اکنون نیز مشکلی ندارم و در صورت صلاحدید مربیان می‌توانم فردا بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.