مدافع اسبق تیم ملی کشورمان گفت: تقدیر از تیم ملی جام ملت‌های آسیا در سال ۹۶ کار خوبی است اما باید این کار زودتر انجام می‌شد نه حالا که ۲۰ سال از آن مسابقات گذشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر استاد اسدی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های ۱۹۹۶ درباره مراسمی که امروز برای تقدیر از ملی‌پوشان آن تیم که به مقام سوم رسید، برگزار شد، گفت: کار خیلی خوبی است که از تیم ملی سال ۱۹۹۶ تقدیر شد اما نه بعد از ۲۰ سال! باید زودتر از اینها این کار انجام می‌شد.

وی درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ اظهار داشت: آن سال تدارک خوبی نداشتیم و بازی اول را واگذار کردیم هر چند که از آن به بعد راه افتادیم و همه را بردیم بهترین خاطره من از آن مسابقات برد مقابل کره بود که هیچ کس باورش نمی‌شد ۶ گل به این تیم برنیم.

استاد اسدی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های سال ۲۰۱۵ استرالیا خاطرنشان کرد: امسال تیم ما بد نیست اما فکر می‌کنم تا ۴ تیم اول بالا بیاییم هر چند که کار سختی در پیش داریم.

استاداسدی در پایان درباره بهترین خاطره‌اش از علی دایی هم خاطرنشان کرد: بهترین خاطره من از علی دایی همان مسابقات بود چون هر چه زد گل می‌شد و از آنجا بود که روند خوب علی دایی آغاز شد و باید بگویم دایی آن زمان هم با غیرت بازی می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.