سرمربی ۶۰ ساله کره‌جنوبی به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل کویت در دور دوم از مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی اشتیلیکه در پی پیروزی یک بر صفر شاگردانش برابر کویت و قطعی شدن صعودشان به مرحله یک‌ چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا اظهار داشت: با عملکردی مشابه بازی امروزمان مقابل کویت شانس پیشروی در این مسابقات را نداریم. در بسیاری از فازهای این بازی کویت تیم برتر میدان بود و به نظرم خیلی خیلی خوش‌شانس بودیم که به پیروزی رسیدیم. امروز تنها دو چیز خوب دیدیم، یکی اینکه پس از دو بازی شش امتیاز کسب کردیم و دوم اینکه هنوز کره را به عنوان مدعی قهرمانی این تورنمنت به رسمیت نمی‌شناسند.

وی افزود: ما برای این بازی تنها ۱۴ بازیکن در اختیار داشتیم. در کنار مصدومانی که داریم دو روز پیش سون هئونگ‌مین دچار تب شدیدی شد. دیروز فکر می‌کردم که او شرایط بازی را پیدا کند ولی امروز صبح که بیدار شد کارش به بیمارستان کشید. شاید فردا بازیکنان بیشتری دچار بیماری شوند. وقتی بازیکنی دچار تب می‌شود نمی‌دانید که نفر بعدی که به این بیماری مبتلا می‌شود، کیست. در نتیجه تغییراتی که امروز در ترکیب تیم به وجود آوردیم چیزی نبود که من می‌خواستم ولی همانطور که شما دیدید مشکلات زیادی در این بازی با تیم جدیدمان داشتیم که سعی در پیدا کردن خود در زمین داشتند. با تیمی که امروز مقابل کویت به میدان رفت، انتظار این همه مشکل را نداشتیم.

سرمربی آلمانی کره جنوبی در پایان عنوان کرد: حالا هدف اصلی ما بهبود وضعیت بازیکنانی است که از ترکیب به دور بودند تا برای چهار روز آینده که به مصاف استرالیای میزبان می‌رویم، به شرایط بازی برسند. اگر قرار باشد با همین نمایشی که امروز مقابل کویت ارائه دادیم مقابل استرالیا بازی کنیم شانسی نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.