رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران گفت: نباید حریفان آسیایی را دست کم بگیریم و فکر کنیم همه تیم‌ها مثل بحرین هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، داریوش مصطفوی در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان جام ملت‌های ۱۹۹۶ گفت: در بازی اول ایران نتیجه کمی گرفت اما بحرین هم تیم قوی نبود. آنها در خط حمله بدون تاکتیک بودند و فقط چند ضد حمله خوب زدند.

وی افزود: نباید فکر کنیم همه حریفان بحرین هستند و رقبایمان را دست کم بگیریم. شما می‌بینید تیمی مثل استرالیا در دو مسابقه ۸ گل می‌زند و باید به حریفان مرحله بعد هم فکر کنیم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه زمانی ایران به همین قطر باخت و به خاطر ناراحتی قلبی از فدراسیون استعفا داد اظهار داشت: فوتبال همین است شاید تیم فعلی قطر بهتر از تیم قطر در آن مقطع باشد. همه تیم‌ها با تدارکات آمدند هرچند ما بازی تدارکاتی نداشتیم و به خاطر تحریم‌ها حقمان تضییع شده اما بچه‌های ما با بازی تدارکاتی و بدون آن باز هم از این تیم‌ها قوی‌تر و سر هستند.

مصطفوی در مورد اینکه قیمت پرسپولیس و استقلال ۲۹۰ میلیارد تومان گذاشته شده گفت: این قیمت گران است و در شرایطی که می‌گویند مالک حتما باید ورزشی باشد فوتبالی‌ها که ۲ هزار در جیبشان نیست که بخواهند چنین پولی بدهند آن وقت نمی‌توان گفت غیرفوتبالی‌ها هم جلو نیایند البته اینکه قرار شده ورزشگاهی در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرد تصمیم خوب و به جایی است اما باز هم قیمت گران است و باید راه میانه‌ای در نظر گرفته شود.

وی در مورد اینکه امروز این مراسم به چه مناسبتی گرفته شده است خاطرنشان کرد: قرار است از ملی‌پوشان سال ۱۹۹۶ که در جام ملت‌ها به رتبه سوم رسیدند تجلیل کنند که بنده هم به عنوان رئیس فدراسیون آن مقطع دعوت شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.