هافبک تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد پیروزی تیمش مقابل اردن در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا شانسی نبوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، یاسر کسیم پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال عراق مقابل اردن در گروه D جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: مانند یک فینال با این بازی برخورد کردیم بنابراین رسیدن به پیروزی برای ما بسیار مهم بود.  بازیکنان اکنون بسیار خوشحال هستند و ما فقط باید خونسردی خودمان را حفظ کنیم و روی بازی دوم تمرکز کنیم. من یک هافبک هستم بنابراین همیشه به دنبال پاس دادن هستم. خوب به توپ رسیدم و بنابراین آن را به سمت دروازه شوت کردم. می‌خواستم نزدیک‌تر بروم اما فضای زیادی در دروازه اردن دیدم و من توپ را شوت کردم اما خوشبختانه توپ کمی قوس برداشت و وارد دروازه شد.

وی ادامه داد: خط میانی بسیار خوبی داریم و از یک فلسفه فوتبالی واقعا خوب برخورداریم. این پیروزی شانسی نبود و سختکوشی باعث شد به آن برسیم. خوشبختانه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدم و از این موضوع بسیار خوشحالم.

هافبک تیم ملی فوتبال عراق خاطرنشان کرد: از این بازی نکات مثبتی آموختیم که می‌توان روی آنها کار کرد. می‌دانم ژاپن یکی از برترین‌ تیم‌های آسیا است اما با برنامه‌ای که سرمربی به ما داده است، به دنبال پیروزی مقابل این تیم هستیم. خوشبختانه سخت‌ کوشی باعث پیروزی ما می‌شود و می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.

وی اضافه کرد: با اینکه می‌دانیم ژاپن چه تیم خوبی است اما نمی‌توانیم هیچ رقیبی را دست کم بگیریم. مهم‌ترین مسئله این است که ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.