هافبک باتجربه ساکروس شانس بازی مقابل عمان را از دست داد ولی شاید به بازی تیمش برابر کره‌جنوبی برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، میل جدیناک که روز جمعه در بازی افتتاحیه جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا مقابل کویت دچار آسیب‌دیدگی شد شانس حضور در بازی پیش‌روی این تیم برابر عمان در مرحله گروهی رقابت‌ها را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک پای چپ از دست داد. جدیناک در پیروزی ۴ بر یک ساکروس بر کویت گل سوم تیمش را در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آنگه پوستچ‌اوغلو، سرمربی استرالیا در خصوص مصدومیت هافبک تیمش که عضو کریستال‌پالاس است، گفت: جدیناک در حال حاضر شرایط بازی ندارد. در این مرحله از مسابقات بهتر است که چند روز بیشتر به او استراحت بدهیم. باید وضعیت او را برای بازی با کره‌جنوبی ارزیابی کنیم. در حالی از دست دادن میل برای بازی با عمان شرایط ایده‌آلی نیست ولی مطمئنم بازیکنان دیگری در ترکیب داریم که به خوبی می‌توانند جای خالی وی را پر کنند.

جدیناک در آستانه دیدار استرالیا برابر عمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا روز شنبه در حالی وارد فرودگاه سیدنی شد که کفش محافظی به پا کرده بود.

ایوان فرانجیچ، مدافع ساکروس هم در خصوص وضعیت میل جدیناک عنوان کرد: از دست دادن جدیناک ضربه بزرگی است. او کاپیتان تیم ما و رهبری بزرگ است ولی در تیم استرالیا بازیکنان زیادی هستند که بتوانند جای وی را پر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.