سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از بازیکنانش خواست مقابل کویت با تمرکز بیشتری کار کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس فردا در آغاز دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کره‌جنوبی با کویت در ورزشگاه کانبرا روبه‌رو می‌شود.

اولی‌ اشتیلیکه در کنفرانس خبری قبل از بازی اظهار داشت:مشکل ما در بازی با عمان این بود که در ۴۵ دقیقه دوم حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و ۳ موقعیت کاملا جدی گل هم کسب کردیم. اما بیشتر از یک گل نزدیم. به نحوی خودزنی کردیم که به گل دوم برسیم. باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما به هرحال برنده بازی بودیم.

وی ادامه داد: وقتی ۹۰ دقیقه تمام سخت با توپ کار می‌کنید، مشخص است که بازی دشواری را پشت سرگذاشته‌اید. اگر در ۹۰ دقیقه بازی سخت، یک ثانیه یا حتی یک دقیقه تمرکز خودتان را از دست دهید، حتی تیمی مثل عمان که تنها ۳۰ درصد زمان بازی را مالکیت داشته، قادر خواهد بود که گلزنی کند.

اشتیلیکه از شاگردانش خواست فریب برد برد پرگل ۴ بر یک استرالیا مقابل کویت را نخورده و به حریف فردا به عنوان تیمی ناتوان نگاه نکنند.

او در مورد وضعیت بازیکنان مصدومش نیز اظهار کرد چویونگ چئول آمادگی خود را کسب کرده و می‌تواند تیم کره را همراهی کند  اما کیم چانگ سو و لی چونگ یو هنوز وضعیتی مبهم دارند و تا فردا باید منتظر ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.