مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به برتری ایران مقابل بحرین گفت: برای اولین بازی نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد.
آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت: برد بسیار خوبی بود، آنهم در شرایطی که بحرین در گذشته ما را اذیت می‌کرد. برد ۲ بر صفر آن هم در اولین بازی بسیار مهم بود و حالا برای بازی با قطر روحیه مناسبی داریم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه تأکید کرد: در بازی بعدی قطعاً قطر با توجه به شکستی که مقابل امارات داشته است، چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت. ما باید از احتمال تهاجمی بازی کردن این تیم استفاده کنیم. پیروزی در این مسابقه می‌تواند خیال ایران را راحت کند.

وی همچنین درمورد انتقادهایی که از کی‌روش قبل از شروع جام‌ملت‌ها صورت گرفت، گفت: به هر حال بعضی‌ها انتظار داشتند تیم ملی ما مثل تیم ملی والیبال دچار یک تحول چشمگیر شود اما این اتفاق رخ نداد. تیم ملی در این سال‌ها تحول چشمگیری نداشته اما نمی‌توان کی‌روش را در این موضوع مقصر دانست. به هر حال او بارها از امکانات ضعیف در ایران صحبت کرده و وقتی این حرف‌ها را مطرح می‌کند نباید از او انتقاد کرد، چون واقعیت را می‌گوید.

حجازی درمورد حضور چند بازیکن جوان در فهرست فعلی تیم ملی خاطرنشان کرد: این اتفاق خوب است ولی باید ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم نتیجه استفاده از بازیکنان جوان را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.