اعضای تیم ملی فوتبال بحرین که در دیدار اول خود در جام ملت‌های آسیا مقابل ایران شکست خوردند هنگام سفر به کامبرا بسیار ناراحت بودند.
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از استرالیا، کاروان تیم ملی فوتبال بحرین بعد از شکست مقابل تیم ملی ایران در دیدار اول مرحله خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز به شهر کامبرا سفر کرد. غم و ناراحتی در چهره بازیکنان بحرینی کاملا مشخص بود و آنها به خاطر اینکه در بازی اول شکست خوردند کاملا بی حوصله بودند.

بازیکنان به صورت پراکنده در فرودگاه نشسته بودند و اغلب آنها سکوت کرده و با یکدیگر حرفی نمی‌زدند. البته سرمربی بحرین به دو دیدار بعدی تیمش امیدوار بود و اعلام می‌کرد همچنان شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

بازی دوم بحرین روز پنج‌شنبه در شهر کامبرا مقابل امارات برگزار می‌شود.

* تیم ملی ایران با پرواز ساعت ۱۱ صبح امروز به وقت محلی عازم سیدنی شد. به غیر از هاشم بیک‌زاده و دکتر خانبان پزشک تیم ملی که به خاطر درمان مصدومیت دست بیک‌زاده در ملبورن ماندند سایر اعضای تیم ملی به سیدنی رفتند.

بیک زاده و خانبان هم به زودی قرار است عازم سیدنی شوند. بازی دو تیم ملی ایران روز پنجشنه در سیدنی مقابل قطر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به پیروزی ۴ بر یک امارات مقابل قطر و پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل بحرین در حال حاضر امارات به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ایران با ۳ امتیاز صدرنشین،‌ ایران با ۳ امتیاز در رده دوم، و بحرین و امارات بدون امتیاز به ترتیب در رده سوم و چهارم قرار دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )