کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل بحرین از ملبورن به سیدنی بازگشت تا تمریناتش را دنبال کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که روز گذشته (یکشنبه) موفق شد با دو گل بحرین را در ملبورن شکست دهد، ساعت ۱۱ صبح امروز (به وقت استرالیا) به سیدنی بازگشت تا تمریناتش را در این شهر دنبال کند.

پیش از عزیمت اعضای تیم ملی به سیدنی، ایرانی‌های حاضر در ملبورن به استقبال بازیکنان آمده بودند و با آنها عکس یادگاری گرفتند. علی کفاشیان هم که قصد بازگشت به ایران را داشت، پیش از سفر تیم ملی دقایقی با کی‌روش صحبت کرد.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال دقایقی با هاشم بیک‌زاده که مصدوم شد و به دلیل شکستگی استخوان کف دستش نتوانست تیم ملی را همراهی کند، صحبت کرد و به او دلداری داد.

اعضای تیم ملی بحرین هم که باید بازی بعدی خود را در شهر کانبرا برگزار کنند، هنگام حضور تیم ملی ایران در فرودگاه عازم محل اقامت خود بودند که سردرگمی بین آنها موج می‌زد. به طوری که حتی برخی از آنها گیت خروجی خود را هم گم کرده بودند.

پیش از اینکه پرواز ملبورن به سمت سیدنی انجام شود، خلبانی که متوجه حضور بازیکنان تیم ملی ایران شده بود، پیروزی مقابل بحرین را تبریک گفت و برای ایران در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت کرد. این مسئله باعث شد دیگر مسافران پرواز تیم ملی کشورمان را تشویق کنند.

بازیکنان تیم ملی بعد از یک ساعت و ۲۰ دقیقه پرواز از ملبورن به سیدنی رسیدند و راهی هتل شدند تا بعد از کمی استراحت تمرینات را آغاز کنند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی پنجشنبه و از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم استرالیا شهر سیدنی با قطر دیدار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.