مربی تیم صبای قم می‌گوید بازی مقابل بحرین از نظر تدارکاتی برای تیم ملی خوب بود.
مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار ایران مقابل بحرین اظهار کرد: معتقدم این بازی برای ما یک دیدار تدارکاتی بود. قبلا هم گفته بودم ما در این مرحله به مشکل نخواهیم خورد و برای صعود کار سختی پیش رو نداریم. بازیکنان ما از هر نظر باکیفیت‌تر از تیم بحرین بودند و در این بازی نشان دادند که توانایی بازی در فینال رقابت‌ها را نیز دارند.

وی افزود: کادر فنی در این بازی توانست نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی بشناسد تا در دیدارهای آینده روی آن‌ها بیشتر کار کند. اگر به همین رویه ادامه دهیم قطعا در فینال رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.

او درباره استفاده از جوانان در ترکیب تیم نیز گفت: بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند و جواب اعتماد کی‌روش را دادند. در آغاز بازی تیم با یک ترکیب نسبتا جوان به میدان رفت و در ادامه با تعویض‌هایی که انجام شد کادر فنی سعی کرد تا بازی را کنترل کند.

تارتار در ادامه با بیان اینکه وقتی جوانان ما عملکرد خوبی دارند پس بهتر است در بازی‌هایی که فشار کم است از بازیکنان باتجربه کمتر استفاده کنیم تا فشار کمتری به آن‌ها وارد شود.

او در ادامه درباره شانس‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: مثل همیشه فکر می‌کنم کره، ژاپن، استرالیا، همراه با ایران جزو ۴ تیم برتر آسیا هستند و یکی از این تیم‌ها به عنوان قهرمانی دست خواهد یافت اما درباره دیدار امارات مقابل قطر هم باید بگویم اماراتی‌ها نشان دادند تیم منسجم و خوبی هستند. آنها قطر که مقدمات زیادی برای آماده‌سازی انجام داده بود را به راحتی و با اختلاف گل زیاد شکست دادند. ما باید در دیدار مقابل این تیم کمی محتاط باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.