سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین اعلام کرد تیمش به دلیل شرایط سختی که داشته با سایر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا تفاوت زیادی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، احمد الحسن مصمم است که مرموز بودن و مبهم بودن کیفیت تیمش را پیش از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ مقابل ژاپن در گروه D حفظ کند.

وی اظهار داشت: ژاپن چیزی درباره تیم من نمی‌داند زیرا ما در این مسابقات تازه وارد هستیم. ژاپن اطلاعات زیادی درباره ما ندارد و فقط در چلنج کاپ بازی‌های ما را دیده است اما این کافی نیست. مطمئنم آنها می‌دانند تیم من می‌جنگد و فردا با روحیه مقابل آنها بازی می‌کند. اسراری در فوتبال هست اما من یک استراتژی‌ دارم که خودمان را در سطح خوبی نشان دهیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان مشکلات زیادی برای راهیابی به تیم ملی داشتند زیرا بسیاری از آنها از غزه، کرانه باختری و همچنین خارج از فلسطین هستند. جمع کردن همه آنها در یک جا کار سختی است. همیشه باید خارج از فلسطین جمع می‌شدیم بنابراین شرایط ما با سایر تیم‌ها تفاوت زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار زیادی از خارج از فلسطین در تیم حضور دارند. آنها شانسی برای ورود به فلسطین ندارد و این برای ما بسیار سخت است. ما تمام بازیکنان را از خارج جمع کردیم و این یک نقطه منفی برای تیم ما است اما همیشه می‌جنگیم تا مانند یک تیم در کنار هم باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.