سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان معتقد است شاگردانش در بازی نخست خود در جام ملت‌های آسیا بازی دشواری را مقابل کره‌شمالی تجربه کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرجلال کاسیموف در پی برتری یک بر صفر شاگردانش برابر کره‌شمالی در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازی دشواری را در نخستین گام تجربه کردیم. پیش از این دیدار روی تیم ما برای رسیدن به پیروزی فشار بود ولی در کل از عملکرد تیمم رضایت دارم. می‌تواستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم. به هر حال روی این موضوع کار خواهیم کرد. قطعاً در دیدار بعدی عملکرد بهتری را نسبت به این بازی به نمایش خواهیم گذاشت.

وی افزود: مایلم از دروازه‌بانمان که در لحظات پایانی بازی واکنش فوق‌العاده‌ای نشان داد، قدردانی کنم. از دست دادن برتری در لحظات پایانی، سخت است و باید بگویم که مهار توپ ایگناتی نستراُف استثنایی بود ولی این پیروزی متعلق به کل تیم است. برای بازیکنان تیمم خیلی خوشحالم.

سرمربی ازبکستان در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌توان در طول ۹۰ دقیقه دفاع کرد. تیم نیاز به حمله کردن دارد. یکی از دلایلی که تیم ازبکستان کمی در این بازی به مشکل خورد این بود که دوست داشتیم توپ را تحت‌کنترل خود داشته باشیم ولی بارش باران در کارمان مشکل ایجاد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.