دو سرمربی لیگ برتری شایعه حضور روی نیمکت بارسلونا در فصل آینده را رد کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، رونالد کومان و مانوئل پیگرینی رقابت برای حضور روی نیمکت بارسلونا را رد کردند. بر اساس گزارش‌ها دو مربی لیگ برتری به دلیل عملکرد موفقی که در ساوتهمپتون و منچسترسیتی داشتند و گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص آینده انریکه در بارسا می‌شود، گزینه‌های اصلی هدایت کاتالان‌ها به شمار می‌روند.

با این حال کومان که یکی از مهره‌های اصلی تیم رویایی یوهان کرویف در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ بود و در ماه ژوئن به عنوان جانشین پوچتینو در تیم انتخاب شد، بر رضایتش از حضور در ساحل جنوبی انگلیس تأکید کرد.

مدافع سابق هلند در این باره اظهار داشت: اگر تیمی مثل بارسلونا بازی‌هایش را ببازد، همیشه منتقدان، شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی به وجود می‌آید اما اکنون زمان صحبت کردن در این باره نیست. این بی‌احترامی به مردم ساوتهمپتون و بارسلونا است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که اینجا هستم. قراردادی را در ساوتهمپتون آغاز کردم و دوست دارم به قراردادم و مردم احترام بگذارم.

علاوه بر این پیگرینی، نیز در باره قصدش برای ادامه کار در منچسترسیتی بعد از هدایت این تیم به قهرمانی در لیگ برتر در اولین فصل حضورش در سیتی صحبت کرد و گفت: بسیار خوشحالم. برای امسال و سال بعد قرارداد دارم. امیدوارم به کارم در این باشگاه ادامه دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.