سایت &#۱۷۱;آل اسپورت&#۱۸۷; در گزارشی اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ایران با وجود تمام مشکلاتش در آماده‌سازی تیم به غلبه بر بحرین، قطر و امارات اطمینان دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «آل اسپورت» در گزارشی به دیدار یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا پرداخت و نوشت: برترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا پس از مسابقات جام‌جهانی تنها دو بازی دوستانه انجام داد که در یکی در ماه نوامبر با نتیجه یک بر صفر مقابل کره‌جنوبی به برتری رسید و هفته گذشته نیز در دیگر دیدار خود با همین نتیجه عراق را شکست داد.

ایران با وجود آمادگی کم مطمئن خواهد بود که با غلبه بر قطر، امارات و بحرین صدرنشین گروه C خواهد شد. بحرین، اولین رقیب ایران که در جام خلیج فارس عملکردی ناامیدکننده داشت و نتوانست حتی در یک مسابقه به پیروزی برسد، در مرحله گروهی بدون زدن هیچ گلی حذف شد.

ایران با وجود مدعی بودنش این هفته با مشکلی روبرو شد و هاشم بیک‌زاده در تمرینات روز چهارشنبه دچار شکستگی دست شد و این به مصدومیت پژمان منتظری که به دلیل مصدومیت ساق پا فرصت حضور در مسابقات را از دست داد، اضافه شد. بیک‌زاده همچنین به دلیل مصدومیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی را از دست داد و کارلوس کی‌روش تأیید کرد که آخرین مصدومیت ضربه بزرگی به تیمش زد.

اگر این مصدومیت را در نظر نگیریم، ترکیب ایران با حضور ۶ بازیکن که تجربه بازی در اروپا را دارند، سهمگین است. جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعتبار را به خط میانی آورده است؛ در حالی که رضا قوچان‌نژاد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در این فصل برای الکویت تاکنون هفت گل به ثمر رسانده است.

محمد حسین، مدافع با تجربه بحرین بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال این کشور را در اختیار دارد و مدافعان این تیم باید در بهترین شرایط خود باشند تا بتوانند، حریفشان را مهار کنند. اسماعیل عبداللطیف، مهاجم بحرین این توانایی را دارد که خط دفاعی ایران که دو بازیکن کلیدی خود را از دست داده را با مشکل روبرو کند. این بازیکن ۲۸ ساله اخیرا توانسته با ۳۴ گل رکورد حسین علی از بحرین در تیم ملی را پشت سر بگذارد.

مرجان عید سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین پس از ناکامی عدنان حمد در این تیم در مسابقات جام خلیج فارس هدایت این تیم را بر عهده گرفت. در مقابل کارلوس کی‌روش به شدت با تجربه است و سابق سرمربیگری رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال را دارد و پیش از نیز به عنوان دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد فعالیت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.