کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر عملکرد ضعیف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر این تیم سهمیه بسیار کمی در جام ملت‌های آسیا دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه افتتاح فروشگاه ورزشی‌اش درباره مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا گفت:‌ استرالیا در اولین بازی با قدرت کارش را آغاز کرد و نشان داد مدعی اصلی قهرمانی است. ژاپن و کره هم دیگر تیم‌های همیشه مدعی در آسیا هستند. تیم ما هم به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا و مدعی قهرمانی وارد جام ملت‌های آسیا شده است.

وی ادامه داد: تیم ملی بازیکنان و مربی باتجربه‌‌ای دارد و به خاطر همین دیگر تیم‌ها بر روی تیم ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. امیدوارم که بازیکنان تیم ملی بتوانند از نام فوتبال ایران دفاع کنند. البته گروه ما در جام ملت‌های آسیا ناخوشایند است. بحرین، قطر و امارات قبلا تجربه‌های بدی برای فوتبال ما رقم زده‌اند اما من در مجموع امیدوارم تیم ما جام ملت‌های آسیا را با برد مقابل بحرین شروع کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که تیم ملی در جام ملت‌ها همانند جام جهانی دفاعی بازی کند، اظهار داشت:‌ قضیه بازی در جام جهانی با حضور در جام ملت‌ها فرق دارد. ما در جام جهانی مقابل تیم‌های قدرتمند مجبور بودیم از تاکتیک دفاع و ضدحمله استفاده کنیم اما در آسیا اینطور نیست و تیم‌های دیگر از ما می‌ترسند. در مجموع بحرین، قطر و امارات روی فوتبال ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و خوشبختانه درصد موفقیت ما مقابل این تیم‌ها بیشتر از درصد شکست ما بوده است.

مهدوی‌کیا تصریح کرد:‌ ساختار تیم ملی فعلا مبنی بر گل نخوردن و ضدحمله است اما در کل تیم ملی ایران باید مقابل حریفان آسیایی خود تهاجمی بازی کند.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که انتظار دارد چه بازیکنی از کشورمان پدیده جام ملت‌های آسیا شود، گفت: من روی جوان‌ها حساب ویژه‌ای باز کردم. علیرضا جهانبخش و سردار آزمون می‌توانند موفق باشند ضمن اینکه تیم ایران بازیکنانی مانند نکونام،‌ تیموریان، دژاگه، قوچان‌‌نژاد، سیدجلال حسینی و بقیه را دارد که با تجربه هستند. من در کل برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد عدم همراهی تیم ملی توسط علی کریمی خاطرنشان کرد: در جریان موضوع علی کریمی نیستم اما جام ملت‌های آسیا می‌توانست تجربه خوبی برای او باشد در مجموع فعلا تیم ملی نیاز به حمایت دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم تصریح کرد:زیاد از نزدیک در جریان اتفاقات پرسپولیس نیستم اما می‌دانم که این باشگاه از ابتدای فصل تنش‌ها و تغییرات زیادی داشته است. به هر حال تعطیلات نیم‌فصل می‌تواند فرصت خوبی برای پرسپولیس باشد.

وی درباره بازیکنان جدیدی که در نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شده‌اند، افزود: اخبار مربوط به پرسپولیس را خیلی دنبال نکرده‌ام اما قطعا هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با نظر کادر فنی بوده و امیدوارم که این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق‌ باشد.

مهدوی‌کیا در پایان درباره اینکه پرسپولیس سهمیه کمی در جام ملت‌های آسیا دارد، گفت:‌پرسپولیس همیشه ستون تیم ملی بوده اما متأسفانه درحال حاضر بازیکن زیادی از پرسپولیس در تیم ملی نیست که آن هم به خاطر عملکرد ضعیف این تیم در اوایل لیگ بوده است. در مجموع پرسپولیس می‌توانست بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد اما مربیگری و انتخاب بازیکن سلیقه‌ای است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.