مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای هاشم بیگ‌زاده بسیار ناراحتم که مصدوم شد اما قسمت این بوده و امیدوارم که در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دعوتش به تیم ملی و اینکه چگونه از این موضوع اطلاع پیدا کرد، گفت: وقتی به تمرین رسیدم متوجه شدم که به جای هاشم بیگ‌زاده به تیم ملی دعوت شدم و من هم این موضوع را با حمید درخشان در میان گذاشتم و او هم برایم آرزوی موفقیت کرد و از آنجایی که فدراسیون فوتبال کارها را انجام داده بود بلیت من آماده شد و بعد از خداحافظی از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس آماده سفر به استرالیا شدم.

وی درباره مصدومیت هاشم بیگ‌زاده ادامه داد: واقعاً از این موضوع ناراحت شدم چون هاشم بچه سالم و صافی است و خبر مصدومیتش واقعاً من را ناراحت کرد اما به هر حال قسمت این بوده که من به جای او در تیم ملی باشم.

خانزاده درباره اینکه چقدر شانس بازی کردن در جام ملت‌های آسیا را دارد و اینکه همانند جام جهانی توریست نخواهد بود، اظهار داشت: همه چیز برعهده کارلوس کی‌روش است و من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در تیم ملی بازی کنم اما در هر حال نظر نهایی را کی‌روش می‌دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه او به عنوان تنها نماینده این باشگاه درتیم ملی و در جام ملت‌های آسیا حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد:‌ از این قضیه واقعاً خوشحالم از کی‌روش ممنون هستم که به من اعتماد دارد اما از این موضوع هم خوشحال هستم که به عنوان تنها نماینده بزرگترین تیم ایران در جام ملت‌های آسیا حضور دارم.

وی درباره اینکه تدارکات تیم ملی برای حضور در جام ملت‌‌های آسیا تدارک خوبی بوده یا نه، تصریح کرد: من حدود ۱۲ روزی از تیم ملی دور بودم و از ریز مسائل خبر ندارم اما با غیرت و تعصب ایرانی می‌خواهیم در این مسابقات نتیجه بگیریم.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان درباره وضعیت این باشگاه هم تصریح کرد: به هر حال مشکلاتی پیش آمد و تیم روزهای سختی را پشت‌سر گذاشت اما به روزهای آینده امید زیادی داریم و هواداران بدانند که با غیرت و تعصب برای گرفتن نتیجه تلاش می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )