سایت خبری «ForthOfficial» در گزارشی مسئولیت صعود تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را بر عهده دژاگه، قوچان‌نژاد و انصاری‌فرد گذاشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «ForthOfficial»، در گزارشی به بررسی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ پرداخت و نوشت: یکی دیگر از کشورهایی که برای خیره‌کردن چشم‌ها در برزیل تقلای زیادی کرد، ایران بود. تیم کارلوس کی‌روش یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات است و این می‌تواند تازه‌ترین افتخار این بازیکنان باشد. جواد نکونام در پایان دوره بعدی مقدماتی جام‌جهانی ۳۶ ساله خواهد شد. آندرانیک تیموریان هافبک تیم و خسرو حیدری، امیر صادقی و جلال حسینی مدافعان کلیدی به علاوه مسعود شجاعی همگی بالای ۳۰ سال سن دارند. در حالی که ایران هنوز هم مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات است، پارسی‌ها با در نظر داشتن آینده فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرده‌اند.

۱۰ نفر از ۲۲ بازیکن دعوت شده به تیم ملی ۱۰ بازی ملی یا کمتر در کارنامه دارند. اگر ایران می‌خواهد در گروهی که قطر و امارات در آن حضور دارند، بدرخشد، این به معنای آن خواهد بود که مسئولیت‌های فراوانی بر دوش اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد و کریم انصاری‌فرد قرار دارد.

پیروزی یک بر صفر در دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در تهران نشان داد که این گروه هنوز می‌تواند فوتبال سطح بالایی را به نمایش بگذارد اما سوال اینجا است که آیا آنها می‌توانند در سه بازی مرحله گروهی و سه بازی دیگر در مرحله حذفی این کار را انجام بدهند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.