رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش و ملی‌پوشان از برخی مصاحبه‌های تخریبی اهالی فوتبال در رسانه‌ها ناراحتند.
علی‌اکبر محمد‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی در استرالیا به سر می‌برد و خودش را برای حضور مقتدرانه در جام ملت‌ها آماده می‌کند نیاز است که به ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی دلگرمی بیشتری بدهیم. تیم ملی اکنون و در این برهه حساس نیاز به حمایت دارد اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی رسانه‌ها و به خصوص روزنامه‌ها و مجلات مطالبی را علیه تیم ملی اعم از سرمربی، سرپرست و بازیکنان منتشر می‌کنند که احساس می‌شود خدای ناکرده برخی از آنها جهت‌دار باشد.

وی ادامه داد: در این موقعیت حساس تیم ملی ما بیش از هر چیزی به اتحاد و همدلی نیاز دارد تا بازیکنان ایرانی بتوانند پرچم پرافتخار ایران را بار دیگر در آسیا به اهتزاز در آورند. از رسانه‌ها و اهالی قلم و اهالی فوتبال خواهش می‌‌کنم که در این مقطع بیش از گذشته به حمایت تیم ملی بپردازند و از انجام و انتشار مصاحبه‌ها تخریبی تخریبی علیه فدراسیون فوتبال، تیم ملی، سرمربی و سرپرست و کلیه عوامل تیم ملی خودداری کنند. اکنون وقت تخریب نیست به خصوص آنکه کشورهای عربی کمر همت بسته‌اند تا فوتبال ما را به زمین بزنند.

رئیس کمیته اخلاق تصریح کرد: معنای حرف‌هایم این نیست که فدراسیون و تیم ملی بدون مشکلات است در همه جای دنیا اشکالاتی وجود دارد اما در این مقطع حساس کنونی باید تیم ملی را حمایت کرد. دوستانی که اکنون همراه تیم ملی به ماموریت رفته‌اند با من تماس گرفتند و گفتند کی‌روش و ملی‌پوشان از برخی مصاحبه‌های تخریبی ناراحتند و این مصاحبه‌ها می‌تواند از نظر روحی روی بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تاثیر منفی بگذارد.

محمد‌زاده افزود: بعد از جام ملت‌ها آغوش فدراسیون برای پذیرفتن شنیدن هر نوع انتقادی باز است و اگر مطلب یا سوء جریانی در فوتبال وجود دارد می‌توانند آن را به کمیته اخلاق اطلاع دهند و ما آن را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای از خود در یک روزنامه سیاسی گفت: از قول من مطالبی منتشر شده که فلانی حق ندارد سرپرست تیم ملی باشد یا اینکه فلانی نباید در تیم ملی بازی کند که من این حرف‌ها را تکذیب می‌کنم. آنها در نقل مطالب درست رفتار نکردند. ما می‌توانیم از نظر حقوقی و قانونی پیگیر این مسئله باشیم و این حق را برای خودمان محفوظ می‌داریم اما در این شرایط نیازی نمی‌بینیم که چنین اقدامی انجام دهیم و توصیه من به همه اهالی فوتبال همدلی و یکپارچگی و اتحاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.