کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه راه‌آهن با انتشار اطلاعیه‌ای پاسخ اظهارات علیرضا علیپور، دبیر کمیته صیانت سازمان لیگ را داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، در پی اظهارنظر اخیر علیرضا علیپور، دبیر کمیته صیانت سازمان لیگ حرفه‌ای مبنی بر اینکه علی لطیفی برای سرمربیگری تیم راه‌آهن مجوز حرفه‌ای ندارد و برخی از بازیکنان جدید این تیم معلوم نیست بر چه مبنایی جذب شده‌اند و مبلغ قرارداد آنها ۱۲ هزارتومان اعلام شده، باشگاه راه‌آهن اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه راه‌آهن آمده است: علی لطیفی دارای کارت مربیگری بوده و در هنگام عقد قرارداد با وی تمام استعلامات لازم توسط مراجع ذیصلاح گرفته شده است. بنابراین حضور او روی نیمکت تیم راه‌آهن به عنوان سرمربی این تیم هیچگونه مشکل قانونی ندارد.

همچنین کلیه بازیکنان جدیدی که جذب باشگاه راه‌آهن شده‌اند، عقد قرارداد با آنها با توجه به جدایی شش بازیکن و بر اساس نیاز فنی تیم بوده است. ضمن اینکه در هنگام مذاکره با این بازیکنان به آنها گفته شده بود که در حال حاضر باشگاه راه‌آهن با مشکلات مالی مواجه بوده و هدف فقط حفظ این تیم قدیمی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ برتر است. بر همین اساس برای آنکه قرارداد بازیکنان سفید نباشد مبلغ ناچیزی در قرارداد آنها قید شده تا در زمانی که بودجه‌ای به باشگاه تزریق شد، پرداخت‌هایی به آنها صورت گیرد.

در این بین هستند دلالانی که در نقل‌وانتقالات، منافع آنها در باشگاه راه‌آهن تأمین نشده یا افرادی که با بازیکنان تماس می‌گیرند و می‌گویند سر تمرین حاضر نشوند تا با این کارها به گمان خود جو تیم را برهم بزنند که قطعاً اجازه بر هم زدن آرامش حاکم بر جو تیم را به آنها نمی‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.