کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آندرانیک تیموریان پس از ثبت قرارداد با تراکتورسازی و بازگشتش به تبریز ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا هافبک میانی جدید تراکتورسازی تبریز پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال با بیان اینکه از بازگشت به تیم تراکتورسازی تبریز پس از چند سال خوشحال است اظهار کرد:‌امیدوارم بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم تا بتوانیم فصل جاری را به خوبی به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم در جام قهرمانان آسیا به خوبی ظاهر شویم و برای تراکتورسازی افتخار کسب کنیم و هواداران خونگرم تبریزی را خوشحال کنیم. علاوه بر این بتوانیم شان و شخصیت باشگاه را حفظ کنیم.

تیموریان درباره مدت قرارداد به ثبت رسیده‌اش با باشگاه تراکتورسازی نیز گفت: این قرارداد به مدت یک و نیم فصل است اما تا پایان فصل جاری قطعی خواهد بود اما پس از آن به صورت توافقی است.

هافبک جدید تراکتورسازی تبریز همچنین از تمامی هواداران تراکتورسازی تبریز که به استقبال او آمده بودند تشکر کرد و افزود: این در حالی بود که من برای انعقاد قرارداد خود با این تیم آمده بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.