بازیکن برزیلی الکویت به این تیم بازگشت تا شائبه جدایی بازیکن ایرانی این تیم به حقیقت نزدیک تر شود.
 به گزارش خبرگزاری فارس و با اعلام باشگاه الکویت، روجریو کوتینهیو، بازیکن برزیلی که ابتدای فصل جاری به صورت قرضی از این تیم راهی الشباب عربستان شده بود، امروز پس از جدایی از الشباب رسماً به الکویت بازگشت و به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

این در حالی است با بازگشت روجریو، جا برای سایر مهاجمان این تیم از جمله رضا قوچان نژاد تنگ تر خواهد شد و به احتمال جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی از الکویت قوت خواهد بخشید.

این روزها اخباری مبنی بر حضور این بازیکن در پرسپولیس شنیده می شود و این در حالی است که اگر واقعا قوچان نژاد در لیست خروجی نیم فصل الکویت قرار داشته باشد، باشگاه چارلتون انگلیس باید برای ادامه بازیگری این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرد چراکه قوچان نژاد به صورت قرضی از این تیم انگلیسی راهی الکویت شده بود.

طی روزهای اخیر نیز سایت های بین المللی از بازگشت قوچان نژاد به چارلتون در نیم فصل دوم رقابت ها خبر داده بودند، اما قوچان نژاد که گویا تمایل زیادی دارد در لیگ برتر ایران بازی کند، در سفر اخیر خود به تهران که همزمان با دربی ۷۹ انجام شد، شایعات پیوستنش به جمع سرخپوشان را قوت بخشیده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.