سرمربی ۶۳ ساله منچستریونایتد تأکید کرد کسب نتایج حوب در گرو عملکرد خوب تیمی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال که شاگردانش هر شش بازی اخیر خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، به خبرنگاران گفت: من تنها روی کسب نتایج تمرکز نکرده‌ام. درست است که کسب امتیاز از اهمیت بالایی برخوردار است و حتی زمانی که با سرالکس فرگوسن صحبت می‌کنم او به من می‌گوید که مشکلی نیست و بازی را بردید ولی به نظر من عملکرد تیم هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی تیم عملکرد خوبی داشته باشد خود به خود به پیروزی هم می‌رسید و این را می‌خواهم به هواداران نشان دهیم.

وی افزود: وقتی عملکرد تیم بهتر باشد تضمین بیشتری برای رسیدن به پیروزی وجود دارد. برای مثال در دیدار مقابل هال‌سیتی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در طول ۹۰ دقیقه بازی را تحت‌کنترل داشتیم. می‌خواهم همانند بازی‌ با هال‌سیتی گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. تا به اینجای فصل هم بازی‌های کمی بوده که منچستریونایتد تمام ۹۰ دقیقه بازی را کاملاً تحت‌کنترل خود داشته باشد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی در ادامه کار خواهد افتاد ولی به هر حال شش برد متوالی باعث افزایش روحیه تیم می‌شود. با این وجود باز هم تأکید می‌کنم که می‌خواهم بازی به مراتب بی‌نقص‌تری داشته باشیم.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای گرفته و با چلسی صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد. سرخپوشان منچستر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه ویلاپارک میهمان استون‌ویلا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.