در شبی که تیم‌های شالکه، لورکوزن و مونشن‌گلادباخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند، شاگردان یورگن کلوپ مقابل ولفسبورگ تن به تساوی دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (چهارشنبه) با انجام ۵ دیدار بسته شد که در مهمترین بازی بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک پذیرای ولفسبورگ، تیم دوم جدول بود.

شاگردان یورگن کلوپ که در فصل جاری این رقابت‌ها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند در این بازی هم به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. برای دورتموند در این بازی پی‌یر امریک اوبامیانگ (۸) و چیرو ایموبیله (۷۶) گلزنی کردند و ولفسبورگ هم توسط کوین دی‌بروین (۲۹) و نالدو (۸۵) به گل رسیدند.

زردپوشان وستفالن با این تساوی خانگی ۱۵ امتیازی شدند و تغییری در جایگاه شانزدهمی‌شان به وجود نیامد. ولفسبورگ هم با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم است.

در سایر دیدارهای برگزار شده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورسیا مونشن‌گلادباخ ۴ - وردربرمن یک

اینتراخت فرانکفورت ۴ - هرتابرلین ۴

هوفنهایم صفر- بایرلورکوزن یک

پادربورن یک - شالکه ۲

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بایرن‌مونیخ با ۴۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ نیز به ترتیب با ۳۱ و ۲۷ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.