عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کمیته فنی باید پاسخگوی انتخاب‌های قبلی‌اش باشد، گفت: استدلال هادی آیت‌اللهی رییس کمیته فنی درباره انتخاب مربیان تیم‌های ملی در این کمیته قابل پذیرش نیست.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره موضع هیات رییسه فدراسیون فوتبال نسبت به وضعیت تیم امید و رویه‌ای که کمیته فنی در این باره دارد، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم یکی از اعضای هیات رییسه گفته بود، کمیته فنی باید ابتدا پاسخگوی انتخاب‌های قبلی‌اش باشد؛ انتخاب‌هایی که نتایج لازم را نگرفتند و بعد از آن گزینه‌هایی را برای تیم‌های پایه انتخاب کردند. در هر حال ما هم منتظر تعیین تکلیف تیم امید هستیم.

** استدلال آیت‌اللهی درباره انتخاب مربیان قابل پذیرش نیست

وی در واکنش به اینکه اما سیدهادی آیت‌اللهی رییس کمیته فنی عنوان کرده بود، انتخاب‌ها در زمان مسوولیت او نبوده و طبعا کمیته فنی نباید پاسخگوی انتخاب سرمربیان قبلی باشد، خاطرنشان کرد: چنین استدلالی پذیرفته شده نیست چون شاید این مربیان را کمیته فنی فعلی البته با ریاست فعلی، انتخاب نکرده باشد اما ابقای آنها که در این دوره بوده است. کمیته فنی در این دوره می‌توانست اگر مربیان صلاحیت ادامه کار را نداشتند، آنها را ابقا نکند.

** کفاشیان باید پاسخگوی قضایای تیم امید باشد

قنبرزاده در پاسخ به اینکه به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه پیگیر انتخاب هرچه سریعتر سرمربی تیم امید هستید، به ایسنا گفت: ما در یک حدی مسوولیت داریم. این را باید از رییس کمیته فنی و رییسه فدراسیون خواست و آنها باید پاسخگوی قضایا باشند. دستور جلسات هیات رییسه را رییس فدراسیون مشخص می‌کند و وقتی موضوعی در دستور جلسه نیست، ما چه تصمیمی درباره‌اش بگیریم. ضمن اینکه به هر حال برای اینکه از صحبت‌هایمان سوءبرداشت هم نشود، نباید بیشتر از این هم درباره‌اش صحبت کرد. البته از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام که علی کفاشیان از تعیین تکلیف نهایی تیم امید تا پایان هفته خبر داده است.

** کمیته رفع ابهام مالی فدراسیون جنبه همگرایی دارد

وی با بیان اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم منتظر نتیجه جلسه کمیته رفع ابهام‌ گزارش‌های مالی فدراسیون است، اظهار کرد: درباره مباحث مالی و مواردی که درباره عدم شفافیت‌ها مطرح شده، من صحبت‌های اخیر امیر عابدینی با ایسنا را تایید می‌کنم. ضمن اینکه مدتی بخاطر درگذشت یکی از نزدیکانم تهران نبودم و در جریان جزییات نیستم. تشکیل کمیته رفع ابهام جنبه همگرایی داشت و قرار بود بررسی‌هایی نسبت به هزینه‌کردها، بودجه و ... داشته و در صورت لزوم اصلاحات درباره آن انجام دهد تا مهیای طرح در هیات رییسه فدراسیون و جلسه مجمع باشد. در این زمینه مشکل چندانی وجود ندارد و همانطور که در رسانه‌ها هم مطرح شده ما هم منتظر نظر کمیته پس از جلسه با مسوولان فدراسیون و بازرسین هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.