کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آبی‌وسفیدپوشان کاتالونیا در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به یک برد خانگی دست پیدا کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا امروز (یکشنبه) اسپانیول برابر میهمان خود، گرانادا با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

در این بازی که خوان کارلوس در دقیقه ۸۲ از گرانادا اخراج شد، کایسیدو در دقیقه ۳۴ و استوانی در دقیقه ۹۰ گل‌های اسپانیول را به ثمر رساندند و یوسف العربی در دقیقه ۶۱ تنها گل گرانادا را زد. اسپانیول با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

هفته پانزدهم لالیگا امشب با انجام چهار بازی دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها اتلتیکومادرید، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میزبان ویارئال است. روخی بلانکو در صورت پیروزی در این بازی با بارسلونای رده دومی هم‌امتیاز خواهد شد.

پیش از این بازی سویا میزبان ایبار است. در آخرین دیدار امشب هم رئال سوسیه‌داد از اتلتیک بیلبائو پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی، پس از رئال مادرید ۳۹ امتیازی، بارسلونا با ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید با ۳۲ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.