دروازه‌بان تیم نفت تهران درباره دعوت شدنش به اردوی تیم ملی گفت: امیدوارم که اردوی خوبی را پیش‌رو داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم و به هماهنگی لازم برای جام ملت‌های آسیا برسیم.
به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند درباره اردوی تیم ملی و دعوت شدنش به این اردو با بیان این که امیدوارم اردوی خوبی را داشته باشیم تا به هماهنگی‌های لازم برای بازی جام ملت‌های آسیا برسیم، اظهار کرد: امیدوارم که بتوانیم در کنار سایر دروازه‌بان‌ها تمام تلاشمان را انجام دهیم و با آمادگی لازمی که به دست می‌آوریم در جام ملت‌های آسیا سنگربان خوبی برای تیم ملی باشیم.
وی درباره رقابتش با سایر دروازه‌بان‌ها به خصوص با رحمان احمدی گفت: بحث رقابت مطرح نیست. به هر حال رحمان احمدی جزو دروازه‌بان‌های خوب و با تجربه ای است که با تیم ملی در جام جهانی حضور داشته است و امیدوارم بتوانم از تجربیات او به خوبی استفاده کنم.
دروازه‌بان تیم نفت تهران درباره درخشش خود در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی نیز افزود: به هر حال من سعی و تلاش خودم را کردم تا بتوانم نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم و خوشحالم که توانستم با بازی‌های خوبی که در جام حذفی و لیگ برتر از خود به نمایش گذاشتم، مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرم.

سنگربان تیم نفت تهران درباره تعداد بازی‌های کم تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی خاطر نشان کرد: به هر حال کم بودن بازی‌های تیم ملی می‌تواند به ما آسیب برساند ولی کی‌روش کارش را بلد است. برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تا لحظات آخر مشخص نبود ولی آقای کی‌روش تصمیم گرفتند این اردو را برگزار کنند و به نظر می‌رسد که به جوان‌های لیگ برتر بها داده‌اند.

دروازه‌بان تیم نفت تهران درباره درخشش خود در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی احتمال قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی جام ملت‌های آسیا نیز افزود: به هر حال من سعی و تلاش خودم را کردم تا بتوانم نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم و خوشحالم که توانستم با بازی‌های خوبی که در جام حذفی و لیگ برتر از خود به نمایش گذاشتم، مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرم. امیدوارم به تلاش‌هایم ادامه دهم و بتوانم در درون دروازه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرار بگیرم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )