حمید درخشان امیدوار است مشکلات پرسپولیس هرچه زودتر حل شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از باخت تیمش مقابل فولاد گفت: «افرادی كه بازی را دیدند متوجه شدند كه تیم ما با بضاعتی كه داشت، خوب كار كرد اما با اشتباهات فردی غافلگیر شد. بعد از گل بدی كه خوردیم بازیكنان شرایط روحی بدی پیدا كردند. این مشكلی است كه چند هفته با آن مواجه بوده ایم. این موضوع ما را عذاب می دهد. امیدوارم در نیم فصل دوم با تقویت نفرات، شرایط بهتر شود.»

درخشان ادامه داد: «امیدوارم مشكلات تیم از مدیرعامل باشگاه گرفته تا سایر مسائل برطرف شود و ما هم با آرامش تصمیمات بهتری بگیریم. در ۵۰ روزی كه زمان داریم باید بازیكن تزریق كنیم. در درجه بعد هم باید از نظر بدنی آماده شویم. می‌خواهیم بازیكنانی را جذب كنیم كه به ما كمك كنند. در تیم ما كسی كم كاری نمی كند. بچه ها خستگی روحی و روانی دارند. چیزی كه امروز دیدید بضاعت ما بود.»

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: «وقتی تیمی گل می‌خورد و به شرایط بازی برمی‌گردد، ارزشمند است. ولی وقتی باز هم در شرایط بدی گل می‌خورد روحیه بازیكنان به هم می‌ریزد. با این حال من باز هم تاكید می‌كنم كه كسی در پرسپولیس كم كاری نمی‌كند. همه نفرات توانشان را گذاشته‌اند ولی بعضی وقت‌ها به خاطر اشتباهات بچه‌گانه بازی را واگذار می‌كنیم.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.