فدراسیون فوتبال سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران را معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سيد محمد هادي آيت الهي، رئيس كميته فني و توسعه در رابطه با جلسه بعدازظهر امروز اين كميته گفت: اردوهای انتخابی و استعدادیابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان از ۱۵ آذرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و با توجه به وقت کمی که دراختیار داریم و اینکه تیم های ملی جوانان و نوجوان باید در تورنمنتی که در قطر از ۱۰ تا ۱۵ ژانویه (۲۰ تا ۲۵ دی ماه) برگزار می شود حضور پیدا کنند و با گرفتن موافقت شفاهی اکثریت اعضای هیات رئیسه فدراسیون، امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و حمید علی دوستی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی نوجوانان کشورمان یک دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایتالیا روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد.

نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر ۱۵ سال در مسابقات سال گذشته نانجینگ چین به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت ، کمیته فنی تصمیم گرفت کادر فنی همان تیم را برای تیم ملی زیر ۱۴ سال حفظ کند. برهمین اساس علی طهماسبی به عنوان سرمربی، موسی سواری ، نصراله دیده ماه و دکتر آقازاده به عنوان مربیان تیم ملی زیر ۱۴ سال انتخاب شدند.

آیت الهی در پایان گفت: جلسه بعدی کمیته فنی و توسعه روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه در مورد تیم های ملی بانوان و همچنین در مورد پیشنهادات کمیته فوتسال در خصوص تیم های ملی فوتسال بزرگسالان، امید و جوانان بحث و بررسی خواهیم کرد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.