کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران در بهمن ماه سال جاری اعلام آمادگی کرده و این در شرایطی است که فدراسیون تمایل دارد اسپانسری قوی حمایت مالی از این دیدار را برعهده داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در سفر اخیر تیم ملی فوتسال به گرندپریکس برزیل، عباس ترابیان عضو هیات امنای گرندپریکس دیداری با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور داشت و از آنها خواست که دیداری دوستانه با تیم ملی ایران در کشورمان داشته باشند.

برزیلی‌ها امروز اعلام کرده‌اند که اواخر بهمن‌ ماه (هفته دوم فوریه) برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران، به کشورمان خواهند آمد.

بحثی که اکنون مطرح است و ترابیان به عنوان هماهنگ‌کننده این مسابقه، به دنبال آن است، بحث اسپانسرینگ مسابقه است. فدراسیون تمایل دارد «همراه اول» که اسپانسر اول فدراسیون فوتبال است، حمایت مالی از این دیدار مهم را به عهده داشته باشد؛ اما درعین حال ترابیان در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد که هنوز آنها جوابی به فدراسیون نداده‌اند و این نگرانی وجود دارد که زمان از دست برود و حضور برزیلی‌ها در ایران با مشکل مواجه شود.

این در حالی است که گفته می‌شود کیش و مشهد نیز درخواست‌هایی برای میزبانی از این دیدار داشته‌اند اما فدراسیون ترجیح می‌دهد دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.