مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمین گل‌گهر سیرجان به درد فوتبال نمی‌خورد و افتضاح بود.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر که در ضربات پنالتی صورت گرفت، اظهار داشت: بازی سختی بود. مخصوصا اینکه در زمین افتضاحی بازی می‌کردیم و به هیچ عنوان به درد بازی نمی‌خورد. بازیکنان گل‌گهر هم انگیزه زیادی داشتند اما خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه در این دیدار به میدان نرفته، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما ۵-۴ بازیکن برای دیدار مقابل نفت نداریم سرمربی تیم تصمیم گرفت که به برخی بازیکنان استراحت بدهد. بازیکنانی که در زمین بودند تمام تلاش خود را کردند و توانستند در پایان هم به برتری برسند.

مدافع پرسپولیس در خصوص درگیری که بین او و دروازه‌بان گل‌گهر در جریان بازی به وجود آمد، اظهار داشت: درگیری خاصی نبود. او عملکرد خوبی داشت و ما هم او را تشویق می‌کردیم. من به او گفتم چه ضرب پایی دارد که او هم در جو بازی بود و برگشت و اعتراض کرد. مسئله خاصی نبود. داور مسابقه هم وارد جریان شد و مسئله ختم به خیر شد.

خانزاده در مورد اینکه استیلی اعلام کرده او را با خالقی‌فر تعویض خواهد کرد، گفت: من این موضوع را به تازگی شنیده‌ام. کسی از باشگاه پرسپولیس با من صحبت نکرده است. البته خوشحالم که حمیدخان من را را انتخاب کرده و به من لطف دارد. این موضوع نشان می‌دهد که من عملکرد خوبی دارم که هر ساله نیم‌فصل تیم‌ها من را می‌خواهند. من پرسپولیس را دوست دارم اما تاکنون کسی با من در این زمینه صحبت نکرده است.

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد از پرسپولیس جدا شود یا خیر، گفت: هنوز با من صحبتی در این زمینه نشده. اجازه دهید در این زمینه صحبت کنیم و پس از آن تصمیم خواهم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.