کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ نشستی با مسئولان این سازمان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز راهی سازمان لیگ شد تا با توجه به حضور پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای با مهدی تاج، غلامرضا بهروان، تعدادی از مسئولان سازمان و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد. در این نشست درباره مسائل مربوط به حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: در این جلسه درباره مسائل و اقدامات مختلف در حوزه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت. اخذ مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مباحث اقتصادی و صنعت فوتبال نیز از موضوعات مورد گفت‌وگو با نمایندگان AFC بود.

مسائل مربوط به آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه، درآمدها از ناحیه حق پخش، تبلیغات محیطی و اسپانسرینگ، فروش محصولات، اقدامات اجتماعی و اقتصادی باشگاه در حوزه هواداران، بودجه و هزینه از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود که مسئولان AFC به ویژه روی بخش اقتصادی حساسیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: همچنین درباره سطح فنی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کیفیت بازی‌ها، نگاه بلند مدت و کم کردن فاصله بین تیم‌های حاضر در بازی‌ها صحبت کردیم و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهادها و مشورت‌هایی را برای باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ویژه در حوزه‌های مختلف داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.