دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز که با پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان همراه بود، حاشیه‌های زیادی هم به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز که با پیروزی ۲ بر یک شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید تا سرخپوشان تبریزی قهرمانی نیم‌فصل‌شان به خطر بیفتد، با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

* قبل از آغاز بازی دو تیم به احترام مرحوم غلامحسین مظلومی یک دقیقه سکوت کردند.

* از جمع بازیکنان تراکتورسازی حامد لک، فرشاد احمد‌زاده و سامان نریمان‌جهان سمت نیمکت نفت تهران رفته و از علیرضا منصوریان رخصت گرفتند. این در حالی بود که هیچ یک از بازیکنان نفت سمت نیمکت تراکتورسازی نرفتند.

* در دقیقه ۹ بازی ایمان مبعلی روی یکی از بازیکنان تراکتورسازی مرتکب خطا شد که این مسئله اعتراض رسول خطیبی را به همراه داشت. در این لحظه مبعلی و خطیبی لحظاتی با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند که داور به آنها تذکر داد. منصوریان نیز در ادامه از مبعلی خواست از خطیبی عذرخواهی کند که او این موضوع را پذیرفت.

* نزدیک به شش هزار تماشاگر آذری زبان در ورزشگاه تختی حضور داشتند و شدیداً تیم محبوب‌شان تراکتورسازی را مورد تشویق قرار دادند. تعداد تماشاگران تیم میزبان نیز حدود ۱۰۰ نفر بود.

* تماشاگران دو تیم در طول بازی بارها با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند و شعارهای تندی علیه یکدیگر دادند. این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه مأموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و ضمن آرام کردن تماشاگران یکی از هواداران تیم نفت را دستگیر کردند. دستگیری تماشاگر نفت با استقبال هواداران تراکتورسازی مواجه شد!

* یکی از مسئولان نفت تهران که مترجم بازیکنان خارجی این تیم بود برای ورود به جایگاه ویژه ورزشگاه تختی با مشکل مواجه شد و این مسئله اعتراض شدید سرپرست نفت تهران را در پی داشت.

* تماشاگران تراکتورسازی در پایان نیمه اول شدیداً به تشویق ادینیوی برزیلی که در ترکیب اصلی حضور نداشت، پرداختند. این بازیکن برزیلی با شروع نیمه دوم به میدان آمد و با تشویق شدید تماشاگران مواجه شد. جالب اینکه ادینیو قبل از ورود به میدان سمت رسول خطیبی رفت و او را در آغوش گرفت.

* بین دو نیمه مداحی معروف سلیم موذن‌زاده برای تماشاگران آذری زبان پخش شد که آنها از این مسئله به شدت استقبال کردند.

* بازیکنان تراکتورسازی برای شروع نیمه دوم چهار دقیقه زودتر از بازیکنان تیم نفت به زمین مسابقه آمدند. 

* خوشحالی علیرضا منصوریان بعد از به ثمر رسیدن گل دوم نفت تهران قابل توجه بود. او به سبک علی دایی دست‌هایش را مشت کرده و به بالا و پایین می‌پرید.

* تماشاگران تراکتورسازی بعد از اینکه برای بار دوم دروازه تیم‌شان باز شد، به مانند دریافت گل اول شعار «عیبی یخ» را سر دادند. آنها روی این گل حامد لک را مقصر دانسته و به او اعتراض کردند.

* دقیقه ۶۰ بازی سامان نریمان‌جهان به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به فرید کریمی داد.

* سیامک کوروشی، بازیکن نفت تهران پس از تعویضش مستقیم به رختکن رفت. البته او به خاطر سرمای شدید هوا و با اجازه گرفتن از منصوریان راهی رختکن شد.

* در دقیقه ۷۰ بازی دوربین شبکه خبر در بین هواداران تراکتورسازی رفت که این مسئله با اعتراض مأموران یگان ویژه مواجه شد. بین خبرنگار این شبکه تلویزیونی و مأموران یگان ویژه مشاجره لفظی شدید به وجود آمد تا حدی که مأموران خبرنگار شبکه خبر را به حراست مجموعه انتقال دادند.

* تعدادی از تماشاگران تراکتورسازی با فریاد از روی سکوها به رسول خطیبی دستور تاکتیکی می‌دادند.

* هواداران تراکتورسازی از دقیقه ۷۰ به بعد به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* در دقیقه ۸۸ مسابقه رسول خطیبی شدیداً به داور اعتراض کرد و اعتقاد داشت مدافع نفت تهران روی مهاجم تیمش مرتکب خطای پنالتی شده است. در این لحظه هواداران نیز به شدت به داور اعتراض کردند.

* در آخر بازی اعتراض هواداران تراکتورسازی به داور بازی همچنان ادامه داشت این در حالی بود که آنها به بازیکنان نفت هم اعتراض می‌کردند که چرا خودشان را به زمین می‌اندازند. وقتی الفاظ رکیک علیه داور بازی بیشتر شد لیدرهای تراکتورسازی از هواداران خواستند که این کار را نکنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )