مدافع پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل استقلال در دربی تهران گفت: به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و در دربی فقط برای برد بازی خواهیم کرد.
رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت پرسپولیس و دیدار یکشنبه آینده با استقلال گفت: تمرینات را به صورت منظم دنبال می کنیم و مشکل خاصی نداریم، فقط چند بازیکن مصدوم هستند که امیدوارم به دربی برسند. این بازی همیشه حساس و تعیین کننده بوده و نمی توان این موضوع را بی اهمیت جلوه داد. دربی یک بازی معمولی نیست و برای تمامی استقلالی ها و پرسپولیسی ها مهم است. این دو تیم هیچ وقت دوست ندارند بازنده دربی باشند.

او در مورد این پیش بینی که شاید دوباره دربی مساوی شود تاکید کرد: خیلی از بازی های این دو تیم مساوی شده و این به خاطر حساسیت های دربی است. با این حال در مورد تیم خودمان باید بگویم که به ۳ امتیاز دربی و ورود به کورس قهرمانی نیاز مبرمی داریم. در این مسابقه برای مساوی بازی نخواهیم کرد بلکه برد می خواهیم و امیدوارم به ان چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

خیلی ها معتقدند استقلال به دلیل مهره هایی که در اختیار دارد نسبت به پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی در دربی تهران خواهد داشت. نورمحمدی در این خصوص گفت: همه شاید به جدول نگاه می‌کنند، ولی داستان این بازی فرق دارد. اینکه خیلی ها شانس برد استقلال را در این بازی بیشتر می دانند به سود ما است چون این موضوع نسبت به استقلال فشار کمتری روی تیم ما وارد می کند. فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که از هر لحاظ بهتر باشد قهرمان خواهد شد.

مدافع پرسپولیس در مورد روزهای پُرحاشیه ای که این تیم در این چند هفته پشت سر گذاشت خاطرنشان کرد: خواسته یا ناخواسته اتفاقاتی پیش آمد ولی مهم این است که تیم ما الان آرامش دارد. پر طرفدارترین تیم ایران هستیم و طبیعی است که گاهی اوقات حاشیه های ایجاد شود. رسانه ها هم بعضی مواقع اتفاقات را بزرگتر از آن چیزی که هست انعکاس می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.