کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن اسبق تیم شاهین و کاپیتان پرسپولیس در اواخر دهه ۴۰ می‌گوید گذشت و رضایت دایی نسبت به مایلی کهن کار پسندیده‌ای بود و مطمئنا جز بخشش و دوستی چیزی در فوتبال باقی نمی‌ماند.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاقات ناخوشایند اخیر میان محمد مایلی کهن و علی دایی که در نهایت با گذشت و رضایت علی دایی به خیر و خوشی به پایان رسید، اظهار کرد: مایلی کهن از مربیان و بازیکنان زحمت‌کش فوتبال ایران بود و دایی نیز از بزرگان این فوتبال است. مطمئنا ما باید قدر یکدیگر را بدانیم چرا که چیزی جز دوستی باقی نمی‌ماند. مرحوم دهداری، شیرزادگان و خیلی از کسانی که روزی در کنار ما بودند هم‌اکنون حسرت وجودشان را می‌خوریم، بنابراین تمام کسانی که هم‌اکنون در کنار یکدیگر هستند باید قدر و منزلت یکدیگر را بدانند.

وی همچنین با اشاره به نابسامانی‌های اخیر فوتبال ایران که منجر به ایجاد برخی رفتارهای غیر اخلاقی میان افراد و شخصیت‌های این رشته ورزشی شد نیز، گفت: مطمئنا این موضوع به کسانی که در راس مدیریت قرار گرفته‌اند برمی‌گردد، افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌دانند و در راس کار قرار گرفته‌ و همه کاره‌اند. به طور مثال همین الان به باشگاه پرسپولیس نگاه کنید و ببینید چه حال و روزی دارد. این باشگاه زمانی جایگاه افرادی همچون دکتر برومند و دکتر اکرامی بود، اما امروز پایگاه چه کسانی شده است؟

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره زندانی‌ شدن محمد مایلی کهن، خاطرنشان کرد: این اتفاق نباید می‌افتاد. مایلی کهن جزو قهرمانان ملی ماست که روزی سرپرست و کاپیتان دایی بوده و برای فوتبال ما و مملکت ما قشنگ نیست که چنین اتفاقی رخ دهد و من به این رویداد را همچون یک فاجعه و درد می‌بینم که همه مسائلش از بی‌مدیریتی‌ها آب می‌خورد.

جاسمیان با تاکید بر اینکه امیدوارم تمامی کسانی که در فوتبال این مملکت صاحب‌نام هستند با رعایت تمامی نکات اخلاقی و حرفه‌ای در کنار یکدیگر به فوتبال کشور کمک کنند، گفت: امیدوارم بتوانیم روزی مجددا به شرایط مطلوب گذشته فوتبال ایران بازگردیم و اخلاق را سرلوحه تمامی کارهای خود کنیم و باز هم در آسیا حرف اول را بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.