دروازه‌بان رئال مادرید معتقد است که می‌تواند تا سن ۴۰ سالگی در ترکیب این تیم درون دروازه قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس در خصوص برنامه‌هایش برای آینده در گفت‌و‌گو با گاردین صحبت کرد و اعلام کرد می‌تواند تا سن ۴۰ سالگی برای رئال مادرید بازی کند.

وی اظهار داشت: مطمئنا تا سال ۲۰۱۶ برای تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می‌کنم. پس از آن باید ببینم چه می‌شود. فکر می‌کنم بتوانم تا سن ۴۰ سالگی برای رئال مادرید بازی کنم. احساس می‌کنم آماده و قوی هستم. یک دروازه‌بان که مراقب خودش باشد، می‌تواند حداقل تا ۳۸ سالگی بازی کند. میشل پرودوم مانند یک جرقه سریع بود و تا سن ۳۸ سالگی در بنفیکا بازی کرد. الیور کان ۳۹ سالش بود و بوفون اکنون ۳۷ سال سن دارد. اخیرا موندراگون را دیده‌ام. او در سن ۴۳ سالگی بازی می‌کرد. اگر سر و بدنتان سالم باشد، می‌توانید این کار را انجام دهید.

وی ادامه داد: همیشه گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد اما با تمام این داستان‌ها و این شایعات هنوز همین جا هستم. هرگز این فرصت برای پیش نیامده است که به تیم دیگری بروم زیرا هرگز به آن فکر نکرده‌ام. خیلی از رؤسای باشگاه‌ها به من گفته‌اند: «روزی که دیگر نخواستی در رئال بمانی، به ما خبر بده.» و من هنوز همین جا هستم. کارم را همین جا شروع کرده‌ام و می‌خواهم همین جا به آن پایان دهم.

دروازه‌بان رئال مادرید خاطرنشان کرد: یک دروازه‌بان زمان بیشتری دارد و صداهای بیشتری را از روی سکوها می‌شنود. به خاطر اتفاقاتی که رخ داده است، لحظات پر از تردیدی وجود داشته‌ است اما من همیشه به احساسات و حمایتی که مردم نسبت به من نشان داده‌اند، فکر کرده‌ام. می‌فهمم که برخی مردم ممکن است به شیوه متفاوتی فکر کنند اما وظیفه من این است که با عالی بازی کردن، اعتماد به نفس پیدا کنم و من معتقدم که با رویکرد و توانایی‌هایم، همه‌چیز به شیوه سابق باز می‌گردد. این چیزی است که همه ما می‌خواهیم یعنی هواداران مادرید و من.

وی اضافه کرد: لیورپول هیچ وقت حریف آسانی نبوده است. آنها هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند. لیورپول به پیروزی نیاز دارد بنابراین امشب بازی مهمی خواهیم داشت.

کاسیاس گفت: من پیراهن گئورگی هاجی، لوتار ماتیوس و خولیو سالیناس را دارم. با توجه به اینکه در دور رفت پیراهن استیون جرارد را دریافت کرده‌ام، شاید این بار پیراهن بالوتلی را بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.