سرمربی لیورپول پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید به تمجید از ستاره پرتغالی این تیم پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، برندن راجرز پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: هفته بزرگی در پیش داریم. مسابقات مختلفی داریم و نمی‌خواهیم ناامید شویم. اعتماد به نفس زیادی داریم و تمرکزمان را حفظ کرده‌ایم. باید مسابقه خوبی را به نمایش بگذاریم. این مسابقه را بیشتر از اینکه یک تهدید ببینیم، یک فرصت می‌دانیم. هنوز شانس بسیار زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم. با احترام به حریف به میدان می‌رویم؛ آنها احتمالا بهترین تیم دنیا هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارند اما اگر ما بتوانیم سرعت و جنگندگی را به تیممان بازگردانیم، می‌توانیم با هر تیمی به رقابت بپردازیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان را برای این بازی آورده‌ام زیرا این مسابقه و مسابقه آخر هفته مقابل چلسی برای ما بسیار مهم هستند و این نشانه‌ای از اتحاد تیم است. همه بازیکنان چه مصدوم و چه آماده، همراه ما آمده‌اند. ایکر کاسیاس دروازه‌بانی است که توانایی‌های بسیار مهمی دارد. او برای رئال و برای تیم ملی اسپانیا مهم است. او دو سال شرایط خوبی نداشت اما اکنون دروازه‌بان شماره یک تیمش است. او اسطوره مادرید و تیم ملی کشورش است.

سرمربی لیورپول خاطرنشان کرد: بالوتلی سخت تمرین می‌کند و در حال حاضر برای تیم گل‌هایی می‌زند که باعث می‌شود از کارش راضی باشیم اما اکنون تلاش می‌کند تا برای چیزی که تیم از او می‌خواهد، تمرکز کند. شاید کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیا باشد. او سال‌ها است که فوق‌العاده کار می‌کند و در حال حاضر با اعتماد به نفس و انگیزه بالایی بازی می‌کند. او خودش هم به شما می‌گوید که مهم‌ترین مسئله تیم است. مادرید ایسکو، بنزما، مودریچ، کروس و دیگر بازیکنان را هم دارد. آنها تیم متحدی هستند و کریستیانو کاتالیزور تیم است. سخت تلاش می‌کنیم تا رونالدو را مهار کنیم.

وی اضافه کرد: من هم مانند بازیکنان جدید هنوز در حال یادگیری هستم. نمی‌خواهم مدام درباره زمان دادن به بازیکنان صحبت کنم. باید اعتراض‌ها را فراموش کنیم. اکنون مسابقات بیشتر و زمان کمتری داریم. سانتیاگو برنابئو یکی از بهترین وزرشگاه‌های دنیا است. رقابت بر سر نشان دادن بهترین عملکرد است. به عنوان تیم بازنده به اینجا نیامده‌ایم. در آنفیلد بازی را بسیار عالی شروع کردیم و تنها ضعفمان این بود که خیلی زود گل خوردیم. کلید موفقیت ما انسجام تیمی و سطح تاکتیکی و این است که وقتی توپ را در اختیار داریم، برای رئال مشکل‌ساز شویم.

راجرز گفت: انتقادهای زیادی از دفاع تیم شده است اما این یک مسئله تیمی است. تعادل تیم چندان بد نیست. ما یک تیم هستیم و می‌خواهیم بهتر شویم. از اشتباهات عصبانی شدیم. وقتی یک فلسفه هجومی داشته باشید، در معرض اشتباهات دفاعی قرار می‌گیرید. با این حال همین فلسفه امشب ما را به اینجا رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.