سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تا به حال پرسپولیس را به این ضعیفی ندیده بودم و در مصاف با این تیم به بی‌تجربگی خود باختیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس خبری پس از بازی پیکان و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) و درگذشت پدر مجید جلالی عنوان کرد: با معذرت خواهی از تمام پرسپولیسی‌ها باید بگویم که تا به حال این تیم را به این ضعیفی ندیده بودم!

وی با بیان اینکه پرسپولیس نتوانسته مقابل پیکان نمایش خوبی داشته باشد، افزود: این بازی را در نهایت به بی‌تجربگی دو بازیکن خودمان و تجربه دو بازیکن پرسپولیس واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه ما باید به نیروهای ملی خودمان احترام بگذاریم، اظهار داشت: بیشتر حرف من با باشگاه‌ها و مردم است. ما در تبریز شاهد بودیم که به مهدی رحمتی توهین شد، در ساری به او توهین شد و امروز هم به او توهین کردند. نمی‌دانم چه کسی باید جلوی این مسائل را بگیرد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: بارها از سوی تماشاگران به بازیکنان زیادی توهین شده است اما چیزی که این بار بیشتر به چشم می‌خورد، توهین به رحمتی و خانواده‌اش بود. حالا که رحمتی به تیم پیکان آمده برای من جای تعجب دارد که چرا به او توهین می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید به کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: من برای تمام مردم احترام قائل هستم اما باید به این موضوع توجه شود که بازیکنان در جایگاه خاصی قرار دارند. نباید به خانواده آنها توهین کنیم و باید احترام‌شان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: همه جریان بازی را دیدند که ما مسلط به بازی بودیم. تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد روی سهل‌انگاری و کوتاهی بچه‌ها گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی‌ها ندارم و فقط می‌توانم به آنها تبریک بگویم. شکست امروز حق ما نبود.

ابراهیم‌زاده در خصوص اینکه تیم پیکان چقدر نیاز به تغییرات در نیم‌فصل دوم دارد، خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم در نیم‌فصل دوم شش بازیکن را جذب کنیم. تاکنون با سه بازیکن به نام‌های سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: در سال‌های گذشته تیم‌های لیگ دسته اول وقتی به لیگ برتر صعود می‌کردند هر تعداد بازیکنی که می‌خواستند جذب می‌کردند اما امسال قانونی گذاشته‌اند که این تیم‌ها به مانند تیم‌های لیگ برتری تنها باید شش هفت بازیکن جذب کنند. با توجه به این شرایط سعی کردیم از جوانان خودمان استفاده کنیم. همین مسئله هم باعث شد کمی روند تیمی پیکان تغییر کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: ما باید بازیکنانی را جذب کنیم که در حدواندازه‌های مهدی رحمتی و سایر بازیکنان با تجربه‌مان باشند تا به مشکل نخوریم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا احمد نعمت‌اللهی جذب پیکان شده است، گفت: این بازیکن در تمرینات ما حضور دارد و با توجه به اینکه سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود اگر در تمرینات خوب باشد او را جذب خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )