کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم های مختلف لیگ برتری اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان ۲۹ مهرماه برگزار شد و از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان را هر کدام به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مسابقه استقلال خوزستان و راه آهن در حالی ۱۰ مهرماه در اهواز برگزار شد که از سوی بهنام ابوالقاسم پور - سرپرست تیم راه آهن تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از احضار وی و بررسی پرونده طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی نامبرده را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان ۳۰ مهرماه در تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به داور مسابقه و دروازه بان تیم حریف صورت گرفت بر همین اساس کمیته انضباطی تیم تراکتورسازی را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین رسول خطیبی مبلغ ۲۰ میلیون ریال و حسین خطیبی مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مسابقه دو تیم ملوان انزلی و نفت تهران در حالی ۳۰ مهرماه در حالی در انزلی برگزار شد که از سوی سیدمحمد حبیبی - مربی تیم ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرمسئولانه که منجر به اخراج وی نیز شد صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم کرد. همچنین در صورت تکرار تخلف فوق در مسابقات بعدی تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

بازی دو تیم راه آهن و سپاهان از سری رقابت های لیگ برتر ۳۰ مهرماه برگزار شد. از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی نسبت به داور و سرمربی تیم مقابل صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی تیم سپاهان را به یک جلسه برگزاری مسابقه خانگی بدون تماشاگر و پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین احساس حاج صفی - بازیکن تیم سپاهان به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.