کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر فوتبال امید ایران تأکید کرد که کارلوس کی‌روش هم از عملکرد نلو وینگادا دفاع نکرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی که در برنامه ۹۰ حضور یافته بود، افزود: به نظر من رفتن نلو وینگادا از تیم امید دور از دسترس نیست و با جمع‌بندی که با کمیته فنی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواهیم داشت، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هنوز نگاه‌ها به تیم امید و موفقیت این تیم واحد نشده است، گفت: باید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هزینه تیم امید را متقبل شده و فدراسیون فوتبال امور فنی تیم را تحت‌نظر داشته باشد. 

مدیر فوتبال امید ایران با طرح این پرسش که چرا باید صعود این تیم به المپیک آرزو باشد، گفت: ۴۰ سال است تیم امید ایران به المپیک نرفته است. در این مدت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی رفته است. ما کارهای بزرگتر از این را انجام داده‌ایم و این بار هم تیم امید ایران می‌تواند المپیکی شود.

کاشانی ضمن تشریح برنامه‌های تیم امید و سه اردویی که برای این تیم طی ماه‌های پیش رو طراحی شده است، گفت: به نظر من شرایط وینگادا خاص است و امکان اینکه ما با او به خط پایان برسیم، زیاد است. مهمترین ایرادی که کمیته فنی به وینگادا وارد می‌کند این است که او دیسپلین لازم هدایت تیم امید را ندارد و نمی‌تواند تیم را از نظر روحی و روانی مدیریت کند.

وی افزود: به دنبال شکست‌های اخیر و حذف از بازی‌های آسیایی اینچئون اعتمادبه‌نفس از بازیکنان گرفته شده است و آنها تحت فشار روحی و روانی هستند. باید همه ما به آنها کمک کنیم تا شرایطی بهتر پیدا کنند.

مدیر فوتبال امید ایران از علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی، وحید هاشیمان، هومن افاضلی، حسین فرکی، محمد مایلی‌کهن و زلاتکو کرانچار به عنوان گزینه‌های هدایت تیم امید یاد کرد که در این بین کرانچار کروات گزینه اصلی او برای هدایت تیم امید است.

وی با اعلام اینکه وینگادا ۵۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که ۱۰۰ میلیون آن پرداخت شده است، افزود: آقای رحیمی (مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس) تا تاریخ ۲۴ شهریورماه وقت گرفته بود که این بدهی را پرداخت کند که این اتفاق صورت نگرفت. در تاریخ ۱۷ مهرماه هم فدراسیون فوتبال ضمانت وینگادا را کرد تا بتواند از کشور خارج شود.

تا به امروز بدهی مالیاتی وینگادا پرداخت نشده است و او باید حق مردم ایران را با پرداخت مالیات بدهد، کاشانی با طرح این موضوعات گفت: امروز در صحبتی که با کی‌روش داشتیم، او هم گفت که از عملکرد وینگادار دفاع نمی‌کند. او تأکید داشت که هر شخصی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود باید از او و تیمش حمایت شود. او برای سرمربی تیم امید چهار ۴ آیتم را نیز مدنظر داشت. 

وی با اعلام اینکه مشاور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم امید است، فرضیه حضورش در فدراسیون فوتبال با این هدف که در آینده نزدیک به عنوان نایب رئیس یا دبیرکل فدراسیون انتخاب شود را رد کرد و گفت: چون من نماینده مردم تهران در شورای شهر هستم نمی توانم در فدراسیون شغل داشته باشم و پست بگیرم. به همین خاطر به آقایان آیت الهی و نبی هم گفتم که من کبریت بی خطر هستم و نیامده ام که جای شما را بگیرم.

مدیر تیم فوتبال امی کشورمان در خاتمه تصریح کرد: کمیته فنی روی یک مربی ایرانی اتفاق نظر دارد که ایشان در تیم باشگاهی‌اش مشغول فعالیت است. ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که تیمها هم ضرر نکنند. ما امروز با کی‌روش امروز صحبتهای نهایی را کردیم و طی روزهای آینده با هیئت رئیسه هم به جمع بندی تا در نهایت تصمیمی به سود فوتبال کشور بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.