ناظر فدراسیون فوتبال گفت: دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در دیدار مقابل تراکتورسازی واکنش خوبی نسبت به هواداران داشت که باعث شد آنها ساکت شوند.
مهدی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های پیکان و تراکتورسازی اظهار داشت: متأسفانه آنقدر با اینگونه رفتارها برخورد قاطعانه صورت نگرفت تا چنین مسائلی به یک رفتار عادی تبدیل شده است. باید فکری به حال این مسائل کنیم. در دقایق پایانی بازی و فکر می‌کنم به مدت دو سه دقیقه شعارهایی علیه رحمتی داده شد که البته او با آرامش خاص خودش به هواداران تعظیم کرد و همین موضوع باعث شد تا هواداران به شعارهای خود ادامه ندهند و ساکت شوند.

وی در خصوص اینکه چه جریمه‌هایی باید با اینگونه رفتارهای انجام شود تا دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم گفت: جریمه نقدی کارساز نیست. باید فکر اساسی کنیم. این موضوع فرهنگ بدی شده است نه تنها در تبریز بلکه در همه شهرها این اتفاقات می‌افتد. شاید اگر کمیته انضباطی در ابتدای کار برخورد قاطعی داشت شاهد این مسائل نبودیم؛ اما هم‌اکنون هم اگر بخواهد شروع کند دیر نیست البته شاید کمی زمانبر باشد هفته گذشته هم شاهد این مسائل بودیم.

ناظر فدراسیون فوتبال تأکید کرد: این نیمچه فوتبالی که انجام می‌دهیم باید اساسی باشد و باشگاه‌ها از داخل خودشان شروع کنند تا فرهنگسازی صورت بگیرد. شما ببینید فوتبال ما آنقدر افت کرده است که تماشاگر آنچنانی به ورزشگاه نمی‌رود. اگر برای دیدار تراکتورسازی هم حدود ۱۲هزار نفر به ورزشگاه رفتند به این علت بود که بازی پخش زنده مستقیم نمی‌شد. در سال‌های گذشته حداقل برای چنین بازی‌هایی ۵۰درصد ورزشگاه پُر می‌شد.

وی در مورد صحنه‌ای که ادینهو ضربه‌ای به مهدی رحمتی زد، تصریح کرد: اتفاق خاصی نیفتاد به هر حال اینگونه برخوردها در بازی به وجود می‌آید تنها مسئله‌ای که متأسفانه در تبریز رخ داد همان فحاشی بود که علیه رحمتی صورت گرفت وگرنه مسئله خاص دیگری رخ نداد. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )